رئیس بنیاد مستضعفان عنوان کرد؛

تامین سیمان مناطق زلزله‌زده از سوی بنیاد مستضعفان

فتاح اعلام کرد: سیمان لازم برای احداث و مرمت خانه‌های مناطق زلزله‌زده در استان آذربایجان‌شرقی، به‌ صورت رایگان ازسوی این نهاد تامین می‌شود.

تامین سیمان مناطق زلزله‌زده از سوی بنیاد مستضعفانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان روز دوشنبه ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جانباختگان و خسارت‌دیدگان مناطق زلزله‌زده گفت: تمام سیمان مورد نیاز برای بازسازی و تعمیر مناطق آسیب‌دیده از زلزله اخیر به صورت رایگان از سوی بنیاد مستضعفان تامین می‌شود.

او در ادامه با اشاره به آمادگی این بنیاد برای کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده افزود: بنیاد مستضعفان در صورت اعلام نیاز مسوولان مربوطه آماده هرگونه کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده است.

بنیاد مستضعفان تاکنون بیش از ۱۲۸ هزار تن از سیمان مورد نیاز برای بازسازی و تعمیر مناطق آسیب‌دیده از سیل ابتدای سال ۹۸ همچنین سیمان مورد نیاز برای تعمیر مناطق آسیب‌دیده شهرستان سرپل ذهاب در زلزله سال ۹۶ را نیز به صورت رایگان تامین کرده است.

بامداد جمعه گذشته زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه حوالی ترک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند.


بیشتر بخوانید: تخصیص منابع مالی برای جبران خسارات زلزله


انتهای پیام/س

سفر فتاح به تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.