ارسال ۹۰ مقاله به کنفرانس بین المللی گل محمدی ۲۰۱۹ Rosa damascena در کاشان

رئیس پژوهشکده اسانس‌های طبیعی دانشگاه کاشان از ارسال حدود ۹۰ مقاله به دبیرخانه دومین کنفرانس بین‌المللی گل محمدی ۲۰۱۹ Rosa damascena در کاشان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مریم اخباری، رئیس پژوهشکده اسانس‌های طبیعی دانشگاه کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: ۶۰ مقاله از ۹۰ مقاله پذیرفته شده است که در روز برگزاری کنفرانس در قالب پوستر و سخنرانی ارائه می‌شود.

او با اشاره به دعوت از ۱۳ استاد برجسته از ایران و سایر کشور‌ها برای ارائه سخنرانی و تدریس کارگاه‌های آموزشی در این کنفرانس سه روزه افزود: زمان برگزاری کنفرانس از ۲۲ تا ۲۴ آبان ماه جاری در پژوهشکده اسانس‌های طبیعی قمصر کاشان است.

به گفته او، کنفرانس بین المللی گل محمدی، در نوع خود در دنیا منحصر به فرد و برای اولین بار در دنیاست که کنفرانسی با نام گل محمدی برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی کنفرانس، ارائه مقاله و شرکت دانشجویان و دانشگاهیان در همایش را یکی از اهداف جزئی کنفرانس بر شمرد و گفت: با توجه به ماهیت موضوع کنفرانس، تاثیرگذاری در صحنه بین الملل، جلب توجه دنیا به ایران در حوزه گل محمدی و حفظ برند آن به نام ایران و ارتقاء اطلاعات و ارتباطات در صنعت، بازار و تجارت هدف اصلی از برگزاری این کنفرانس است

اخباری، افزود: این رویداد با همکاری مشترک شرکت طبیب دارو، اتحادیه انجمن‌های گیاهان دارویی ایران و پژوهشکده اسانس‌های طبیعی دانشگاه کاشان و با حمایت معنوی دانشگاه‌های تهران، ارومیه، لرستان، کردستان و زنجان، سازمان ملی استاندارد ایران و اداره استاندارد کاشان، سازمان غذا و داروی کشور (اداره غذا و داروی کاشان)، مرکز تحقیقات گیاهان دارویی و پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران در پژوهشکده اسانس‌های طبیعی قمصر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

 

برگزاری کنفرانس بین المللی گل محمدی ۲۰۱۹ Rosa damascena در کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.