تقوی‌نژاد گفت: سلامت اداری، مبارزه با فساد و احقاق حقوق دانشگاه‌های علوم پزشکی، اولویت وزارت بهداشت است.

سلامت اداری، مبارزه با فساد و احقاق حقوق دانشگاه های علوم پزشکی اولویت وزارت بهداشت استبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،کامل تقوی‌نژاد ، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت اظهار کرد: سلامت اداری، مبارزه با فساد و احقاق حقوق دانشگاه‌های علوم پزشکی، اولویت وزارت بهداشت است.
 
او افزود: برخورد قانونی با افرادی که در اعمال وظایف قانونی خود تسامح داشته اند و نسبت به انجام درست مسئولیت هایشان، کوتاهی کردند در دستور کار وزارت بهداشت است.

تقوی‌نژاد بیان کرد: این افراد نمی‌توانند در حوزه سلامت مسئولیت داشته باشند و باید در مراجع قانونی ذی صلاح، پاسخگوی کم کاری ها، بی دقتی‌ها و تخلفات صورت گرفته باشند.

او با تاکید بر اینکه پاکدستی و امانتداری برای ما در وزارت بهداشت حائز اهمیت است، ادامه داد: احقاق حقوق دانشگاه‌های علوم پزشکی اولویت دارد و در این راستا حرکت‌های خوبی در مجموعه وزارت بهداشت صورت گرفته که به زودی اطلاع رسانی می‌شود.
پاسخ به سوالات پزشکی را اینجا بخوانید
تقوی نژاد در پایان گفت: با هرگونه سهل انگاری، تخلف و فسادی که خدشه به فعالیت حوزه سلامت و قصور در وظایف باشد به صورت جدی و محکم برخورد می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار