نتانیاهو: برای دفاع از خود هر کاری لازم باشد انجام می‌دهیم/ فرمانده فلسطینی مانند بمب ساعتی بود

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی سعی کرد حمله تروریستی این رژیم علیه فرمانده ارشد جهاد اسلامی را توجیه کند.

نتانیاهو: برای دفاع از خود هر کاری لازم باشد انجام می‌دهیم/ فرمانده فلسطینی مانند بمب ساعتی بودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای توجیه حمله تروریستی این رژیم علیه فرمانده ارشد جهاد اسلامی ادعا کرد: اسرائیل علاقه‌ای به افزایش تنش‌ها با غزه ندارد، اما برای دفاع از خود هر کاری لازم باشد، انجام می‌دهیم.

وی گفت: این فرمانده فلسطینی مانند یک بمب ساعتی بود.

نتانیاهو ادامه داد: ترور «ابو العطا» ۱۰ روز پیش در کابینه به اتفاق آراء مورد تصویب قرار گرفته بود و به محض آنکه زمان مناسبی پیدا کردیم عملیات علیه وی انجام شد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد شهرک‌نشینان باید به اوامر و دستورات مقامات نظامی اسرائیل گوش دهند زیرا این مسئله [تنش موجود] به درازا خواهد کشید.

جنگنده‌های رژیم صهونیستی بامداد امروز (سه شنبه) با تجاوز به محله «الشجاعیه» در شرق نوار غزه و گلوله باران خانه‌های مردم، «بهاء سلیم ابو العطا» یکی از فرماندهان سرایاالقدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) را به همراه همسرش به شهادت رساندند.

ارتش رژیم صهیونیستی مسئولیت این عملیات ترور را برعهده گرفت و اعلام کرد: در عملیات مشترک ارتش و امنیت عمومی اسرائیل، ساختمانی را که در آن یکی از فرماندهان جهاد اسلامی با نام بهاء ابو العطا حضور داشت هدف قرار دادیم.

خزانه داری آمریکا نیز دو ماه پیش این فرمانده را به علت نقش بارزش در مقابله با تروریسم و اشغالگران صهیونیست و تجاوزاتی که علیه مردم و مقدسات فلسطینی‌ها روا می‌کنند، در لیست تحریم‌های خود قرار داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۰۷ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
هی بنیامین نتانیاهو: ای نادان درجه یک بترس از روزی و از لحظه ای که طول تمام مرزهای مشترک سرزمینهای اشغالی فلسطین که با کشورهای محور مقاومت هم مرز هستند در حمایت و پشتیبانی از فلسطینیان تحت محاصره نوار غزه در یک خط گسترده مقدم و عقبه مشترک علیه حملات اسرائیل بطور متحد وارد عرصه نبرد هوائی و دریائی و زمینی شوند اگر رهبران صهیونیست مانند تو نادان نبودند آن هم از نوع درجه یک هیچگاه کاری نمی کردید که خودتان با دستان خودتان مثلاً : همین ترورهای تازه ای که از فرماندهان عالیرتبه محورمقاومت انجام دادید در نوار غزه و سوریه.......به نابودی اسرائیل کمک نمیکردید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
کار جاسوسان اسراییل در غزه است.
جاسوس رو باید گرفت و سریع اعدام کرد
آخرین اخبار