طبق نظرسنجی جدید اکسیوس، اکثر آمریکایی‌ها در کشور خود احساس غریبگی می‌کنند و از تحولات و سیاست‌های کنونی ناراحت و عصبانی هستند.

اکثر آمریکایی‌ها در کشور خود احساس غریبگی می‌کنندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه نیوزویک، طبق نظرسنجی جدید اکسیوس اکثر آمریکایی‌ها می‌گویند چشم‌انداز سیاسی در کشورشان آنقدر تغییر کرده که آن‌ها احساس می‌کنند در کشور خود غریبه هستند.

در این نظرسنجی که از ۱۷ تا ۲۰ اکتبر انجام شده است بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ نفر بزرگسال از سراسر کشور شرکت داشته‌اند. بیش از ۶۰ درصد از افرادی که در این نظرسنجی از آن‌ها سوال شده گفته‌اند با این جمله که تغییرات آنقدر زیاد بوده که افراد در کشور خود احساس غریبگی می‌کنند، موافق هستند.

افراد از هر دو حزب سیاسی در آمریکا با این امر موافق هستند، اما تعداد دموکرات‌ها بیشتر از جمهوری‌خواهان است. بیش از ۷۰ درصد از پاسخ دهندگان که به دموکرات‌ها تمایل داشتند و ۵۲ درصد از جمهوری‌خواهان گفته‌اند در کشور خود احساس می‌کنند غریبه و بیگانه هستند.

طبق این نظرسنجی ۶۷ درصد افراد گفته‌اند از اتفاقاتی که در جریان است ناراحت هستند. همچنین این نظرسنجی نشان می‌دهد آمریکایی‌ها نسبت به پنج سال پیش یعنی قبل از روی کار آمدن ترامپ عصبانی‌تر هستند. ۶۲ درصد از پاسخ دهندگان گفته‌اند از تحولات و سیاست‌های کنونی ناراحت و عصبانی هستند.

این نظرسنجی نشان می‌دهد میزان محبوبیت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در میان افراد بزرگسال کاهش داشته است. ۵۴ درصد از پاسخ‌دهندگان گفته‌اند نحوه عملکرد ترامپ به عنوان رئیس جمهور را تایید نمی‌کنند درحالیکه ۴۴ درصد او را تایید کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، نظرسنجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
خوب حقیقتا اونجا زمین سرخپوستا بوده وتوسط انگلیسیها اشغال شده. واقعا اونا انگلیسین نه امریکائی
Sweden
ناشناس
۱۸:۵۲ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
خدا لعنت کنه این امریکارو
آخرین اخبار