تجلیل از دانش آموزان نخبه قرآنی در اهواز

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: مراسم تقدیر و تجلیل از ۲۰ دانش آموز نخبه قرآنی این ناحیه برگزار می‌شود.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اینکه تجلیل از نخبگان قرآنی یکی برنامه‌های اساسی ناحیه یک اهواز محسوب می‌شود، گفت: بیش از ۲۰ دانش آموز نخبه قرآنی در مراسمی که فردا در دبیرستان شاهد عفاف برگزار خواهد شد، تجلیل می‌گردد.

او با اشاره به اجرای برنامه قاریان و مداحان همزمان به هفته وحدت و میلاد پربرکت پیامبر (ص) در این مراسم به اجرای برنامه خواهند پرداخت، اظهار کرد: سید فواد شوکانی و سید جاسم موسوی ۲ قاری ممتاز کشور و حاج احمد طرفی مداح مشهور استانی به همراه گروه تواشیح قدر به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

نیسی گمراوی برنامه ریزی‌های هدفمند را اصل موفقیت درهر حوزه‌ای دانست و بیان داشت: برنامه‌های متنوعی برای دانش آموزان دختر و پسر قرآنی در مدارس خواهیم داشت.

این مقام مسئول افزود: با توجه به اینکه مدارس محور اصلی فعالیت‌های قرآنی است، آموزش و پرورش استان البرز نیز اهتمام ویژه‌ای در حوزه برنامه‌های قرآنی در مدارس با رویکرد آموزشی - نخبه شناسی دارد.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با تاکید بر اینکه این مراسم فردا چهارشنبه راس ساعت ۹ صبح در دبیرستان شاهد عفاف برگزار می‌شود، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در دیدار با مسئولان و فرهنگیان بر گسترش فعالیت‌های قرآنی در جامعه به ویژه مدارس تاکید می‌کنند.

انتهای پیام/گ

اجرای برنامه‌های قرآنی در هفته وحدت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار