مدیریت بحران خوزستان در خصوص ورود سامانه بارشی هشدار داد

اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص ورود سامانه بارشی هشدار داد و بر اتخاذ تهمیدات لازم تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان درخصوص ورود سامانه بارشی و بالا بودن ضرایب ناپایداری از اوایل روز جمعه هفته جاری تا اواخر روز جمعه هفته آینده یکم آذر ماه هشدار آنی صادر کرد.

در این اطلاعیه که روز سه شنبه به دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و شهرستان‌ها صادر شد به تدریج افزایش ابر و به طور متناوب رگبار باران و بارش‌های فراگیر همراه با رعدوبرق و تندباد‌های لحظه‌ای اشاره شده است.

همچنین احتمال ریزش تگرگ درسطح استان با مخاطره احتمالی بارش رگباری باران و رعدوبرق و تندباد لحظه‌ای با احتمال تگرگ در اغلب نقاط استان اشاره شده است.

در این اطلاعیه از دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های سطح استان با قید فوریت نسبت به صدور پیش آگاهی، اتخاذ کلیه تمهیدات لازم و ابلاغ جهت انجام اقدامات پیشگیرانه و مورد نیاز دستور داده شده و بر ادامه آماده باش دستگاه‌های اجرایی تاکید شده است.

مدیریت بحران استان همچنین بر احتیاط هنگام تردد در جاده‌های کوهستانی و پرخطر تاکید کرده از دستگاه‌های مربوطه و متولی بازدید مستمر مناطق در معرض خطر و مسدود نمودن جاده‌های حادثه خیز درصورت ضرورت را خواستار شده است.

در این اطلاعیه به شهروندان به ویژه بیماران، مسافرین، روستاییان، کشاورزان، صیادان، دامداران و افراد ساکن در مناطق در معرض خطر وقوع سیلاب، صاعقه، تگرگ، آبگرفتگی و تندباد جهت رعایت نکات ایمنی توصیه شده است.

انتهای پیام/گ

هشدار هواشناسی نسبت به ورود سامانه بارشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار