سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری سمنان خبر داد؛

نصب ۴۰۰ تابلو از تمثال شهدا در سمنان

عباس بابایی بابیان اینکه طرح نصب تمثال شهدا در شهر سمنان آغازشده است گفت: ۴۰۰ تابلو از تمثال شهدا در این شهر نصب می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عباس بابایی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری سمنان در نشست بررسی برنامه‌های فرهنگی شهرداری سمنان با بیان اینکه طرح نصب تابلو از تمثال شهدای سمنان در معابر این شهر در دو فاز پیگیری می‌شود گفت : فاز نخست این طرح با نصب ۱۰۰ تابلو از تمثال مطهر شهدای شهرستان به پایان رسیده است.

او بابیان اینکه در فاز دوم ۳۰ تابلو از تمثال شهدای سمنان در معابر شهری نصب می‌شود افزود : کار نصب استند‌های تمثال شهدا در دست اجرا است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری سمنان با بیان اینکه فاز نخست طرح آذین‌بندی معابر شهری سمنان و تطهیر آنان به تمثال شهدا از بهمن ۹۷ آغاز و تا سال ۹۸ ادامه داشت، تأکید کرد: فاز دوم این طرح نیز باهمت شهرداری به‌زودی اجرا می‌شود.

بابایی بزرگداشت شهدا و تجلیل از مقام شامخ را محور اصلی اجرای طرح نصب تمثال شهدا در معابر شهری سمنان دانست و گفت: این کار به‌واسطه بزرگداشت حماسه سازی، شجاعت و کرامت انسانی شهدا و همچنین ایمان و عشق آنان است که به تداوم انقلاب اسلامی منجر شد.

او بابیان اینکه شهرداری سمنان در مقوله نصب تمثال شهدا نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت را نیز دنبال می‌کند، گفت: اعتلای ارزش‌های انقلابی و دینی در جامعه یکی از ثمرات نهادینه شدن این فرهنگ در بین جامعه است که در گام نخست باید مردم با شهدای ما و دستاوردهایشان آشنا شوند لذا طرح نصب تمثال شهدا در شهر سمنان آغازشده است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری سمنان، گفت: تاکنون یک‌چهارم تابلو‌های مزین به تمثال شهدای سمنان در کوچه‌هایی که به نام مبارک همان شهدا، نام‌گذاری شده، نصب‌شده است.

انتهای پیام / ر

طرح نصب تمثال شهدا در شهر سمنان آغازشده است

برچسب ها: شهدا ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار