مسئول امور استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه:

فعالیت‌های دانش‌بنیان در حوزه وقف گسترش یابد

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین روحانی نژاد با بیان اینکه باید فعالیت‌های دانش‌بنیان در حوزه وقف باید گسترش یابد گفت: مصلحت مردم در اجرای پروژه‌های اوقاف موردتوجه قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین روحانی نژاد مسئول امور استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و امام‌جمعه سمنان گفت : فعالیت‌های دانش‌بنیان در حوزه وقف باید گسترش یابد.

او با تأکید بر لزوم افزایش ارتباط و تعامل وقف و فعالیت‌های دانش‌بنیان تأکید کرد و گفت: با توجه به وجود زمینه و بسترهای مناسب فراوان در حوزه موقوفات باید از این بسترها به نحو احسن استفاده شود.

مسئول امور استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه اذعان داشت: استفاده از فناوری‌های روز باید بیش‌از پیش در حوزه موقوفات موردتوجه و استفاده قرار گیرد.

حجت‌الاسلام روحانی نژاد با تأکید بر در اولویت قرار گرفتن سرمایه‌گذاری در حوزه موقوفات گفت: این امر مهم و ضروری می‌بایست با هدف افزایش بهره‌وری موقوفات انجام شود.

او با اشاره به اقدامات انجام‌شده در زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه موقوفات ضمن مطلوب شمردن این اقدامات عنوان کرد: آثار این سرمایه‌گذاری‌ها در آینده‌ای نه‌چندان دور مشخص می‌شود.

مسئول امور استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه تأکید کرد: باید در اجرای پروژه‌ها دفاع از مصلحت جامعه و مردم باید در کنار دفاع از مصلحت وقف موردتوجه جدی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام روحانی نژاد بر بی‌نیاز کردن حوزه‌های علمیه از اتکا به اعتبارات دولتی تأکید کرد و اظهار داشت: درصورتی‌که بهره‌وری موقوفات افزایش یابد در این صورت منابع مالی موردنیاز حوزه‌های علمیه تأمین می‌شود.

او اجرای نیات موقوفات مرتبط با حوزه‌های علمیه را یکی از وظایف مهم سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان کرد.

مسئول امور استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه جذب کمک خیران و کمک به آزادی زندانیان از محل موقوفات را ازجمله اقدامات مهم این سازمان عنوان کرد.

انتهای پیام / ر

استفاده از فناوری‌های روز در حوزه موقوفات موردتوجه قرار گیرد

منبع : تسنیم

برچسب ها: اوقاف ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار