برگزاری مسابقه چند جانبه اسلالوم سرعت در استان کرمانشاه

رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه گفت: مسابقات چند جانبه اسلالوم انتخابی تیم استان کرمانشاه در روز جمعه برگزار خواهد شد.

برگزاری مسابقه چند جانبه اسلالوم سرعت در استان کرمانشاهرییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: مسابقات چند جانبه اسلالوم انتخابی تیم استان کرمانشاه در روز جمعه برگزار خواهد شد.

محمد جواد کرانی گفت: مسابقات  اسلالوم سرعتی  به مدت دو روز در استان کرمانشاه به منظور اتخاب تیم اعزامی به مسابقات کشور برگزار می‌شود.

او بیان کرد: این مسابقات در  ۵ کلاس درورزشگاه ۱۵ خرداد کرمانشاه برگزار می‌شود و از استان‌های همجوار نیز در این مسابقه حضور دارند.

کرانی بیان کرد:  روز پنج شنبه بازدید از فنی از خودرو‌های شرکت کننده در مسابقات اسلالوم استان کرمانشاه انجام می‌شود و صبح روز جمعه ساعت ۸ صبح نیز مسابقات در ورزشگاه ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

به گفته رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه  حدود ۴۰ شرکت کننده در این مسابقات شرکت می‌کنند و علاقه مندان می‌توانند برای دیدن به ورزشگاه بیایند.

او بیان کرد:  این رشته علاقه‌مندان زیادی دارد و در بالا بردن مهارت رانندگی  تاثیر بسیاری  دارد و می‌تواند در کاهش بروز تصادفات موثر باشد.

کرانی گفت:  برای آشنایی بیشتر جوانان و آموزش مهارت‌های رانندگی به انان  هر هفته تمرینات  سرعت در ورزشگاه ۱۵ خرداد با حضور مربیان مجرب و قهرمانان کشوری برگزار می‌شود تا بتوانند تجربه سالمی از سرعت در رانندگی داشته باشند.

انتهای  پیام/ز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار