صیامی: انتخاب دبیر جدید دوومیدانی نشان از بی اعتمادی به من است/ اگر منع قانونی باشد استعفا می‌دهم

دبیر فدراسیون دوومیدانی گفت: انتخاب جدید دبیر مجمع انتخابات دوومیدانی نشان از بی اعتمادی و بی احترامی به من است.

هاشم صیامی دبیر فدراسیون دوومیدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب علی دانشمندفرد به عنوان دبیر مجمع انتخابات این فدراسیون اظهار کرد: حکم صادر شده برای دانشمندفرد ندیدم و وزارت ورزش هم به طور شفاهی به من موضوعی اعلام نکرده است.

او درباره ناراحتی اش از انتخاب دبیر مجمع انتخابات فدراسیون دوومیدانی بیان کرد: به هر حال  انتخاب جدید  نشان از بی اعتمادی و بی احترامی به من است و ۴ سال در فدراسیون دوومیدانی زحمت کشیدم، اما در نهایت فرد جدیدی برای دبیری انتخاب کردند.

صیامی درباره اینکه تخلف آئین نامه‌ای در انتخاب دبیرمجمع فدراسیون دوومیدانی صورت گرفته است، گفت: بله طبق ماده ۵ اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی دبیر فدراسیون عهده دار وظایف دبیر مجمع خواهد بود. من در صورتی که استعفا بدهم یا قصد حضور در انتخابات داشته باشم در آن صورت دبیر مجمع انتخاب می‌شود، در غیر این صورت دلیلی برای انتخاب دبیر جدید نیست.

دبیر فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه قرار است استعفا بدهد، گفت: من هنوز تصمیم نهایی برای استعفا نگرفتم و عرب سرپرست دوومیدانی هر چه بگوید انجام می‌دهم و منتظر دستورش هستم. اگر منع قانونی داشته باشد استعفا می‌دهم. من  به خاطر جامعه دوومیدانی و عرب در این فدراسیون حضور دارم، چرا که عرب صادقانه فضا را به سمتی می‌برد که انتخابات سالم برگزار شود.

مسئولان ورزش اصرار به کار اشتباه دارند 

صیامی درباره اینکه در عرض ۲ روز ۲ حکم برای دبیر مجمع فدراسیون دوومیدانی صادر شد، بیان کرد: به هر حال مسئولان ورزش اصرار به کار اشتباه دارند و قبل از اینکه اتفاقی رخ بدهد حکم صادر می‌کنند. مهاجر شجاعی روز گذشته به عنوان دبیر مجمع انتخابات انتخاب شد، اما او انصراف داد و علی دانشمند فرد برای این سمت برگزیده شد.

او در پایان خاطر نشان کرد: من ۴ سال دبیر فدراسیون دوومیدانی بودم و بیشتر جامعه دوومیدانی و روسای هیئت‌های استان‌ها از عملکردم راضی هستند، اما بعضی‌ها قصد دارند زحمات مرا نادیده بگیرند و به شخصیتم بی احترامی می‌کنند.


بیشتر بخوانید: تخلف آیین نامه‌ای در انتخاب دبیر فدراسیون دوومیدانی+ سند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایمان صداقت
۲۳:۳۰ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
آقای صیامی
آقای عرب خودش نماینده وزارت ورزش است منتظر دستور ایشان هستی که بر خلاف نظر وزارت به شما بگوید بمان؟
چرا قبول نمی کنید که همه چی تمام شده و باید به خانه برگردید؟
متن آیین نامه انقدر صریح است که با خوانشِ سلیقه ای و هدفمند شما نیز زیر سوال نمی رود.
آخرین اخبار