مشاور محمود عباس: آنکه تجاوز را آغاز کرد اسرائیل بود

محمود الهباشی، مشاور رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین حملات گسترده این رژیم علیه مردم غزه را حمله به تلاش‌ها برای وحدت ملی در فلسطین خواند.

مشاور محمود عباس: آنکه تجاوز را آغاز کرد اسرائیل بودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تلویزیون العربیه، محمود الهباشی، مشاور محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ترور بهاء ابوالعطاء، یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین به دست رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم کرده و گفت حملات گسترده این رژیم به نوار غزه، حمله به تلاش‌ها برای وحدت ملی در فلسطین است.

محمود الهباشی گفت: «آنکه تجاوز را آغاز کرد اسرائیل بود و آنکه می‌تواند این تجاوز را به پایان برساند هم اسرائیل است، اسرائل تلاش‌ها برای رسیدن به وحدت ملی در فلسطین را نشانه رفت. هم زمان بنیامین نتانیاهو و باند نزدیک به او که بر اسرائیل حکمرانی می‌کنند در پی آنند تا از این تجاوز بهره برداری سیاسی کنند.»

مشاور محمود عباس ادامه داد: «با این شرایط کسی نمی‌داند شرایط به کدام سو می‌رود، به ویژه اینکه تجاوزات اسرائیل به نوار غزه همچنان ادامه دارد و هواپیماهایش مثل کلاغ در آسمان نوار غزه گشت زنی می‌کنند و شهروندان فلسطینی را هدف قرار می‌دهند.»

مشاور رئیس تشکیلات خودگردان تاکید کرد: «حتی هدف قرار دادن شهید بهاء ابوالعطاء نیز هدف قرار دادن شهروند فلسطینی است. فلسطین ارتشی ندارد و همه فلسطینیان غیر نظامی به شمار می‌آیند، اسرائیل در حمله به نوار غزه یک آپارتمان مسکونی را هدف قرار داد، اگر این اتفاق برعکس رخ می‌داد، یعنی یک آپارتمان مسکونی در اسرائیل هدف قرار می‌گرفت دنیا به واکنش بر می‌خاست، اما وقتی شهروندی فلسطینی هدف قرار می‌گیرد، یک واحد مسکونی فلسطینی که کودکان و زنان در آن به سر می‌برند هدف قرار می‌گیرد صدایی از کسی شنیده نمی‌شود. اسرائیل آغازگر این تجاوز بود و مسئول تمامی اتفاقاتی است که در این مسیر رخ خواهد داد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار