اطلاعیه شماره ۱ کارگروه استانی شرایط اضطرار آلودگی هوای کلانشهر اصفهان

کارگروه استانی شرایط اضطرار آلودگی هوای کلانشهر اصفهان اطلاعیه ای در خصوص آلودگی هوای اصفهان صادر کرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جلسه کارگروه استانی هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا دیروز در اداره کل مدیریت بحران استانداری اصفهان تشکیل و با توجه به پیش بینی و اعلام اداره کل هواشناسی و اطلاعات مرکز پایش کیفیت هوای استان مستقر در اداره کل حفاظت محیط زیست و نظرات تخصصی مرکز بهداشت استان موارد زیر از سوی اعضای حاضر مصوب گردید:

۱- مقرر شد که روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۲۲ و ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۸ فعالیت‌های ورزشی دانش آموزان و مهد‌های کودک در فضای بسته انجام شود و ادارات کل آموزش و پرورش، بهریستی و صدا و سیمای مرکز استان موظف به اطلاع رسانی در این زمینه شدند.

۲-- کنترل محدوده طرح ترافیک و تشدید برخورد با خودرو‌های دودزا و فاقد برگه معاینه فنی خودرو توسط پلیس راهور و اعمال قانون در محدوده طرح ترافیک زوج و فرد در اصفهان با دقت و شدت بیشتری انجام گردد.

۳- اداره کل ورزش و جوانان استان برای اعمال محدودیت ورزش‌های همگانی و کوهنوردی در ساعات صبح روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه برنامه ریزی و اطلاع‌رسانی لازم به عمل آورد.

۴-شهرداری اصفهان برای کاهش استفاده از خودرو‌های شخصی با تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر و ارائه خدمات مناسب به شهروندان اقدام نماید.

۵- سازمان صنعت و معدن و تجارت با هماهنگی حفاظت محیط زیست استان نسبت به محدود کردن فعالیت صنایع آلاینده در نقاطی که در محدوده برنامه جامع کنترل کیفی هوای اصفهان قرار دارد اقدام کند.

۶- مرکز بهداشت استان نسبت به آگاهی رسانی عمومی و اعلام توصیه‌های بهداشتی لازم بویژه به گروه‌های حساس و آسیب پذیر را اقدام کند.

۷-اداره کل حفاظت محیط زیست استان بر فعالیت واحد‌های صنعتی محدوده برنامه جامع کاهش آلودگی هوا نظارت و کنترل مستمر اعمال کند.

۸- محدودیت فعالیت‌های ورزشی برای شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش: زرین شهر، باغ بهادران، فولاد شهر، فلاورجان، پیربکران، مبارکه.

انتهای پیام/م

 

اطلاعیه شماره ۱ کارگروه استانی شرایط اضطرار آلودگی هوای کلانشهر اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۰۱ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
چرا مدارس ابتدایی اصفهان در این هوای آلوده تعطیل نمیشند؟؟؟ اما تهران و مشهد و... تعطیل میشند؟ سالهای گذشته هم اینچنین بود. بچه های اونا با بچه های ما فرق دارند؟