رئیس کل دادگستری قم مطرح کرد؛

مطالبه مردم از دستگاه قضایی مقابله با فساد است

حجت الاسلام مظفری گفت: وجود فساد دردرون دستگاه قضایی هیمنه و اقتدار این قوه را تضعیف می‌کند به همین دلیل سالم سازی آن به عنوان یک اولویت دردستورکار قرار گرفته‌است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت الاسلام و المسلمین علی مظفری رئیس کل دادگستری قم درهمایش فرصت‌های تحول درسازمان قضایی نیرو‌های مسلح در مجتمع قضایی قم، با تاکید بر ضرورت حفظ جنبه‌های حمایتی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، گفت: اگر چه باید با تخلف نیرو‌های مسلح به صورت جدی برخورد شود، ولی نباید این برخورد‌ها موجب تضعیف آن‌ها دراجرای ماموریتشان شود.

او با انتقاد از هجمه‌های اخیر علیه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی گفت: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح نباید به گونه‌ای عمل کنند که هیمنه نیرو‌های انتظامی و نظامی شکسته شود، ولی این به معنای بی توجهی به نحوه عملکرد نیرو‌های نظامی نیست.

رییس کل دادگستری قم با بیان اینکه متاسفانه دستگاه قضایی به صورت ناجوانمردانه مورد هجمه قرارگرفته‌است تصریح کرد: انتظار مردم ازدستگاه قضایی تحقق تحول دردستگاه قضایی و مبارزه با فساد می‌باشد.

او با تاکید بر اینکه باید با فساد درون سازمانی به صورت جدی مبارزه صورت بگیرد، ادامه داد: تا زمانی که دستگاه قضایی از درون پاک نباشد نمی‌تواند با قدرت با فساد در هرشکل آن مقابله کند.

او، با بیان اینکه مبارزه با فساد توسط دستگاه قضایی باید مورد حمایت نهاد‌های دیگر نیز قرار گیرد، گفت: دشمنان ایران اسلامی، از هیچ اقدامی برای هجمه و تضعیف جمهوری اسلامی کوتاهی نمی‌کنند که اتهام کشور به فساد سازمان یافته یکی از این تهمت‌هاست، این درحالی است که چنین موضوعی واقعیت ندارد.

انتهای پیام/الف

مقابله با فساد مطالبه مردم از دستگاه قضایی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.