احداث نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی در سمنان

استاندار سمنان گفت: استان سمنان ظرفیت خوبی برای استفاده از انرژی‌هایی تجدید پذیر دار که همه باید در استفاده از این انرژی‌ها با سرمایه گذاران همکاری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،علیرضا آشناگر استاندار سمنان در آیین کلنگ زنی احداث نیروگاه خورشیدی فتوولتائیک ۱۰ مگاواتی شهید حمید باکری با اشاره به مزایای استفاده از انرژی‌های جدید گفت: استان سمنان با داشتن تعداد زیاد روز‌های آفتابی، ظرفیت خوبی برای استفاده از نور خورشید را دارد.

او افزود: استفاده از انرژی‌های جدید می‌تواند بسیار مفید و به صرفه باشد و همه باید در خصوص احداث این نیروگاه همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار سمنان با تاکید بر همکاری دستگاه‌ها برای احداث این نیروگاه خورشیدی تصریح کرد: استان سمنان ظرفیت خوبی برای استفاده از انرژی‌هایی در حوزه باد و نور خورشید دارد که همه باید در استفاده از این انرژی‌ها با سرمایه گذاران همکاری داشته باشند.

آشناگر با اشاره به تلاش‌ها در خصوص انتقال آب خزر به فلات مرکزی ایران گفت: یکی از مزیت‌های استان سمنان وجود اراضی بلامعارض گسترده در نزدیکی پایتخت کشور است و امیدواریم هرچه زودتر با مطالبه مردم و پیگیری‌های ریاست محترم جمهوری انتقال آب خزر به فلات مرکزی ایران نیز انجام شود.

او در پایان ضمن بیان حمایت‌های کافی از سرمایه گذاران در بخش نیروگاه‌های خورشیدی بیان داشت: هدف ما کمک به صاحبان صنایع برای توسعه استان است و در این راه نهایت همکاری را با این افراد خواهیم داشت.

انتهای پیام / م

 استان سمنان ظرفیت خوبی برای استفاده از انرژی‌هایی در حوزه باد و نور خورشید دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.