استراماچونی: هنوز با فتحی صحبت نکرده‌ام/ اعتراض من در راستای کمک به استقلال است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هنوز با مدیرعامل باشگاه درباره مشکلات صحبتی نکرده‌ام.

استراماچونی: هنوز با فتحی صحبت نکردم/ اعتراض من در راستای کمک به استقلال استبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در حاشیه مراسم فوتبال کلینیک که امروز چهارشنبه برگزار شد، اظهار کرد: هنوز فرصت نکردم تا با فتحی صحبت کنم، اما به زودی ملاقاتی باهم خواهیم داشت. ما استقلال و یکی از باشگاه‌های برتر آسیا هستیم. طرفداران میلیونی داریم، اما توقعاتی که از ما وجود دارد باید متناسب با حمایت‌ها باشد. نمی‌توان توقع ۱۰۰ را از تیم داشته باشیم در حالی که حمایت‌ها ۲۰ است.  

او ادامه داد: هدف من این است که باشگاه را ارتقا بدهیم و پیشرفت کنیم. اعتراض من برای کمک به باشگاه است. هر کسی که استقلال را دوست دارد، مثل من فکر می‌کند.


بیشتر بخوانید: مومنی: هواداران استقلال فتحی را دوست ندارند/ همسو نبودن مدیریت با کادرفنی به تیم ضربه می‌زند


استراماچونی درباره اینکه هفته گذشته از نظر یکی از رسانه‌های ایتالیایی به عنوان بهترین لژیونر این کشور انتخاب شد، گفت: از این موضوع خوشحال شدم، من از مدرسه مربیان ایتالیایی به دنیای مربیگری وارد شدم. حالا که از ایتالیا به ایران آمدم، متوجه شدم که در این کشور، فوتبال بسیار مهم و پر طرفدار است. در ایران فوتبالیست‌های خوبی وجود دارند، اما تبلیغ خوبی از این موضوع در دنیا نشده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: امیدوارم من وسیله‌ای باشم که فوتبالیست‌های ایرانی بهتر شناخته شوند. در ایران زندگی می‌کنم و برای این کشور احترام زیادی  قائل هستم. کشوری که تاریخ غنی دارد و وقتی در چنین کشوری زندگی می‌کنید، باید به تاریخ آن هم اهمیت بدهید.  

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم  فوتبال استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
ایکاش ما هم به تاریخمان ارزش می دادیم نه اینکه آن را از کتب مدارس حذف کنیم.........مایه تاسف است....
Iran (Islamic Republic of)
ناصر خان
۱۴:۳۹ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
واقعا ای کاش...
آخرین اخبار