ملی پوش اسکی صحرانوردی:

پس از حضور در المپیک انگیزه مضاعفی پیدا کرده ام

بیرامی باهر گفت: حضور در المپیک گذشته انگیزه ام را بیشتر کرده است و تمام تلاشم را برای حضور مجدد در این رقابت‌ها می‌کنم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سمانه بیرامی باهر ملی پوش صحرانوردی اسکی درباره آخرین وضعیت خود بیان کرد: قبل از اینکه به المپیک گذشته بروم می‌خواستم از ورزش حرفه‌ای خداحافظی کنم، اما پس از حضور در المپیک انگیزه ام دو چندان شد. من تاکنون توانسته ام نفر اول ایران شوم و تلاش می‌کنم در ۲ سال فرصتی که تا المپیک باقی مانده است بهترین عملکرد را از خودم ارائه دهم.

بیرامی همچنین گفت: تنها پیستی که فعلا باز شده پیست اسکی توچال است و ارتفاعات توچال برای رشته صحرانوردی مناسب نیست. ارتفاعات توچال برای ما بسیار سخت است و ضربان قلب را بالا می‌برد.

او افزود: امسال مسابقات برون مرزی در صحرانوردی نداریم. البته مسابقات داخلی ما بین المللی است و با شرکت در آن امتیاز بین المللی کسب می‌کنیم. این امتیازات برای کسب ورودی المپیک بسیار مهم است.

بازیکن تیم اسکی صحرانوردی اظهار کرد: هر ساله بازیکنان برای کسب امتیاز فیز به کشور ترکیه و ارمنستان می‌رفتند. امسال به خاطر اینکه المپیک نوجوان است، فدراسیون تمرکز خود را روی این مسابقات گذاشته است. اگر می‌توانستیم در رقابت‌های خارجی هم شرکت کنیم باعث کسب تجربه بیشتر اسکی بازان می‌شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون اسکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار