تولیت آستان قدس رضوی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال پیروزی بدون جنگ بر ایران اسلامی در قالب جنگ نرم هستند و هدف آنان در این نبرد ناامید نمودن مردم است.

دشمنان درصدد ایجاد جنگ نرم با نظام جمهوری اسلامی هستند‌به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در حاشیه همایش اعضای هیات‌های نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سراسر کشور در مشهد،گفت: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی حربه جنگ نرم و سخت را علیه ایران بکار گرفت اما با وجود استفاده از همه امکاناتش نتوانست در شاخص‌ترین عرصه جنگ سخت یعنی دفاع مقدس به نتیجه برسند بنابراین به توصیه متفکرانشان به سراغ جنگ نرم با جمهوری اسلامی رفته‌اند.

او  به وجود سرمایه‌های مادی و معنوی فراوان در کشور اشاره کرد و تصریح کرد: آنچه که رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها به آن تاکید داشته‌اند حضور، اعتماد و همراهی مردم با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: بر همین اساس هم‌اینک دشمنان جمهوری اسلامی سعی در کمرنگ کردن حضور مردم ایران در عرصه‌های مشارکتی نظام دارند.

‌حجت‌الاسلام مروی رسانه را مهمترین ابزار دشمن در جنگ نرم توصیف و افزود: آن‌ها با استفاده از پشتیبانی قدرتمند رسانه‌های خود می‌خواهند از حضور و مشارکت مردم بکاهند. هر چند امروز مردم با مشکلات و چالش‌هایی روبرو هستند، اما اگر با آن‌ها در کنار انقلاب اسلامی ایستاده و مقاومت نماییم بر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز خواهیم بود.

او تصریح کرد: باید برای مردم تبیین کنیم که اگر می‌خواهیم کشور حرکت پرشتاب و رو به جلو داشته باشد نیازمند حضور نیرو‌های جوان، انقلابی، کارآمد، متخصص و البته متعهد نسبت به انقلاب اسلامی هستیم.

همایش سراسری اعضای هیات‌های نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رویکرد آموزشی که دیروز با سخنرانی دبیر شورای نگهبان در مشهد آغاز شد تا فردا پنجشنبه ۲۳ آبان ماه در محل تالار قدس کتابخانه آستان قدس رضوی ادامه دارد.

۷۰۰ عضو هیات‌های نظارت بر انتخابات در چارچوب این همایش علاوه بر آشنایی با خط مشی شورای نگهبان در مورد انتخابات اسفند ماه آینده، نظر‌های مسئولان مختلف کشور را پیرامون این رویداد سیاسی در سخنرانی‌های آنان در صحن همایش دریافت می‌کنند.

بنا بر اعلام مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی، نشست‌های اصلی همایش اعضای هیات‌های نظارت بر انتخابات در مشهد بدون حضور خبرنگاران جریان دارد، اما با پیش‌بینی محلی در کنار سالن همایش کشوری حاضر در این رویداد با اصحاب رسانه پیرامون همین موضع گفتگو می‌کنند.

انتهای پیام// ز.م
 

بررسی مسائل پیرامون  انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سراسر کشور در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.