المیادین: شهادت «بهاء ابوالعطا» پایان کار افتخارآمیزی برای یک مبارز فلسطینی بود

المیادین در گزارشی شهادت فرمانده جنبش جهاد اسلامی را پایانی افتخارآمیز برای یک مبارز فلسطینی توصیف کرد.

المیادین: شهادت «بهاء ابوالعطا» پایان کار افتخارآمیزی برای یک مبارز فلسطینی بودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المیادین، شهادت بهاء ابوالعطا یکی از فرماندهان گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، پایان کار افتخارآمیزی برای یک مبارز فلسطینی بود.

گزارشگر شبکه تلویزیونی المیادین گفت: از بهاء ابوالعطا مانند بیشتر فرماندهان گروه‌های مقاومت، تصاویر بسیار کمی پیش از ترورش وجود دارد. اکنون پس از شهادت او، چهره‌اش شناخته شد و جهان او را شناخت. ابوالعطا از جمله اصلی‌ترین افراد در فهرست ترور اسرائیل بود و به گفته نتانیاهو، مسئول بسیاری از حملات و شلیک موشک در ماه‌های اخیر بوده است و قصد داشت حملات فوری را اجرا کند.

در ادامه این گزارش آمده است: نتانیاهو همچنین به دنبال انتقام از ابوالعطا با انگیزه شخصی بود. ابوالعطا مسئول شلیک یک دسته از موشک‌ها از نوار غزه بود که نتانیاهو را وادار کرد از محل سخنرانی تبلیغاتی دو ماه پیش خود در سدیروت فرار کند. تحلیلگر کانال دوازده تلویزیون اسرائیل بر این مسئله تاکید کرد. بنابراین نام ابوالعطا به ماجرای تحقیر نتانیاهو ارتباط دارد که با اتهامات فساد و پیچیدگی‌ها در تشکیل کابینه، روبه‌روست و ممکن است در چند ماه آینده سومین انتخابات پارلمانی در اسرائیل برگزار شود.

حضور گسترده مردم در مراسم تشییع جنازه ابوالعطا بیانگر جایگاه او در بین اهالی نوار غزه است. ابوالعطا در غزه متولد شد و ضمن ادامه تحصیل در بین اهالی این منطقه زندگی کرد. ابوالعطا از اوایل دهه ۹۰ به جنبش جهاد اسلامی پیوست و به فرماندهی منطقه شمالی گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تبدیل شد. اکنون ابوسلیم و همسرش شهید شده‌اند که پایان کار افتخارآمیزی برای یک مبارز است که با اشغالگران مقابله کرد و عنصر تاثیرگذاری بود تا جایی که دشمن، ترور او را جشن گرفته است.

جنگنده‌های رژیم صهونیستی بامداد دیروز با تجاوز به محله «الشجاعیه» در شرق نوار غزه و گلوله باران خانه‌های مردم، «بهاء سلیم ابو العطا» یکی از فرماندهان سرایاالقدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) را به همراه همسرش به شهادت رساندند. در پی این عملیات ترور رزمندگان فلسطینی نیز مناطق مختلف فلسطین اشغالی از جمله تل‌آویو را هدف حمله موشکی قرار دادند تا جایی که وزیر جنگ رژیم اشغالگر به مدت ۴۸ ساعت در سراسر فلسطین اشغالی حالت فوق العاده اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار