آخرین اخبار از ملی پوشان فوتبال ایران پیش از دیدار با عراق

تیم‌های ملی فوتبال عراق و ایران در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ روز پنجشنبه به مصاف هم می‌روند.

آخرین اخبار از وضعیت ملی پوشان فوتبال کشورمان پیش از دیدار با عراقبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال کشورمان در گفت و گویی تلویزیونی درباره آخرین وضعیت ملی پوشان برای مصاف حساس مقابل عراق در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان دیروز با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد امان پایتخت کشور اردن ترک کرد تا آماده دیدار روز پنجشنبه با عراق شود.

علوی در مورد شرایط جوی امان و حال و هوای ملی پوشان برای این بازی گفت: هوای امان در حال حاضر ۲۰ درجه بالای صفر است. ملی پوشان که در جلسات فنی با حضور کادر فنی شرکت کرده بودند، از ساعت ۱۶ به وقت محلی در ورزشگاه بین المللی امان آخرین تمرین خود قبل از بازی مقابل عراق را برگزار می‌کنند. فردا نیز بازی در همین ساعت به وقت محلی و به وقت تهران ۱۷:۳۰ آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید: ویلموتس: تمرکز ما روی بازی خودمان است


تیم ملی کشورمان در گروه C مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا، با کسب ۶ امتیاز از ۳ بازی گذشته خود، بعد از تیم‌های عراق و بحرین در رده سوم جدول قرار گرفتند.

تیم‌های ملی فوتبال عراق و ایران در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، ۲۳ آبان از ساعت ۱۷:۳۰ در کشور اردن به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال کشورمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار