سرپرست موقت تنیس در تهران، نامزد ۴ ساله‌ی آسیا می‌شود

سرپرست فدراسیون تنیس قصد دارد تا در انتخابات هیئت مدیره کنفدراسیون تنیس آسیا شرکت کند.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، احمد نامنی سرپرست فدراسیون تنیس که از شهریور ماه دست به تغییرات اساسی در بدنه فدراسیون تنیس زده است، شنیده می‌شود قصد دارد در انتخابات هیئت مدیره کنفدراسیون تنیس آسیا شرکت کند.

تخلف آشکار سرپرست تنیس در کنفدراسیون تنیس آسیا/ وقتی نامنی جای پای خود را در تنیس سفت می کند

انتخاباتی که پیش از این مجید شایسته رئیس سابق فدراسیون نماینده ایران در این مجمع بود و حالا نامنی به عنوان سرپرست فدراسیون قصد دارد تا در این انتخابات به عنوان نماینده ایران شرکت کند.

نامنی پیش از این در رسانه‌ها و همچنین در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان خبر داده بود که قصد ندارد تا در انتخابات فدراسیون تنیس شرکت کند و، اما نامزدی در انتخابات آسیا نشان از برنامه بلند مدت وی برای حضور در تنیس دارد.

کامیار کیمیائی دبیر سابق فدراسیون تنیس در خصوص این اقدام نامنی بیان کرد: بعید می‌دانم که الان زمان انتخابات اعضای هیئت مدیره کنفدراسیون باشد، اما من فکر می‌کنم نامنی به دلیل اینکه شخص اول تنیس کشور است قصد دارد تا با هماهنگی شایسته که سمتی در تنیس ندارد پا در این انتخابات بگذارد.

او ادامه داد: اگر او برای انتخابات کنفدراسیون تنیس آسیا نامزد شود شاید برنامه‌ای بلند مدت برای حضور در فدراسیون تنیس کشور داشته باشد.

نامنی سرپرست فدراسیون تنیس و فرشاد صفتی دبیر کل فدراسیون هنوز در این باره اظهار نظر خاصی نداشته و واکنشی نشان ندادند.


بیشتر بخوانید: رئیس سابق فدراسیون تنیس کامبک می‌زند


انتهای پیام/

تخلف نامنی در تنیس کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار