رادیو تهران روایتگر راز خوشبختی زوج‌های موفق می‌شود

شبکه رادیویی تهران همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) ویژه برنامه‌ای را برای شنوندگان در نظر گرفته است.

راز‌های خوشبختی زوج‌های موفقمیثم کطائیان تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی، درباره رویکرد ویژه برنامه ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ما در ویژه برنامه ولادت به سراغ زوج‌های خوشبخت رفتیم و از آن‌ها علت موفقیت زندگی مشترکشان را جویا شدیم. سوال ما از آن‌ها این بود که «راز خوشبختی‌تان را در یک جمله برایمان بگویید.» آن‌ها نیز پاسخ‌های جالب و متنوعی به ما داده اند.

وی با اشاره به جزئیات این برنامه بیان کرد: در این برنامه ما از زوایه‌های مختلف به مسائل و رویداد‌های قبل از ازدواج، حین ازدواج و پس از ازدواج می‌پردازیم. در بخش قبل از ازدواج موضوع ما درباره انتخاب درست داشتن، سازش و به یکدیگر سخت نگرفتن و مهریه است.

او ادامه داد: در بخشی از برنامه آیتمی با نام ازدواج داریم که مهدی اسماعیلی گزارشگر برنامه با حضور در دفترخانه‌های تهران با زوج‌های جوانی که امروز را برای وصلت انتخاب کرده اند، گفت و گو می‌کند. در بخش پایانی برنامه ما بیشتر به استحکام زندگی و این که این پیوند را چگونه استمرار دهیم توجه داریم.

کطائیان اظهار کرد: از مهمانان این برنامه اشکان آذرماسوله و همسر او خانم واحدی، زوج نابینا و خوشبختی که با حضور در این برنامه از راز‌های موفقیت خود می‌گویند. از دیگر مهمانان زوج موفق دیگری هستند که در زندان با یکدیگر آشنا و ازدواج کرده اند و با کمک خیرین آزاد شده اند.

وی ادامه داد:فاطمه نیرومند گوینده، الهام حاجی نژاد و سمانه گلک آیتم ساز، مهدی اسماعیلی و محمدرضا میرحسینی گزارشگر، مریم چوپانی نویسنده و محمدپاکزادیان هماهنگی عواملی هستند که با این برنامه همکاری می‌کنند.

گفتنی است برنامه جمعه  ساعت ۷ صبح روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می‌شود. علاقه مندان می‌توانند برنامه‌های رادیو تهران را از اپلیکیشن ایران صدا دریافت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار