هفته پنجم لیگ برتر والیبال؛

پیکان تهران ۳ - فولاد سیرجان یک / برد دلچسب شاگردان ترکاشوند در خانه

تیم‌های والیبال پیکان تهران و فولاد سیرجان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر والیبال در تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های والیبال پیکان تهران و فولاد سیرجان در تنها دیداری که به میزبانی تهران در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد به مصاف یکدیگر رفتند. از جمله نکات جالب توجه در این بازی حضور رضایی در سالن مسابقه و تماشای بازی از نزدیک توسط مربی تیم ملی بود.

ست نخست

بازی در ست نخست با امتیاز برای سیرجانی‌ها آغاز شد و پیکانی‌ها شروع خوبی در بازی نداشتند آن‌ها در دریافت و دفاع خیلی خوب نبودند و در نتیجه این تیم والیبال فولاد سرجان بود که امتیاز.‌های خوبی. می‌گرفت. بازی تا امتیاز هشتم که ابتدا برای فولاد سیرجان به دست آمد همین طور پیش رفت، اما پس از آن بازی متعادل‌تر شد و سرانجام پیکانی‌ها با چند دفاع و حمله خوبی که داشتند توانستند در امتیاز ۱۵ از حریف پیشی بگیرند و زودتر هم به امتیاز شانزدهم برسند.

در این بازی هم همانند بازی‌های گذشته اعتراض به داور انجام شد و حتی جواد کریمی که بعد از مدت‌ها محرومیت در حال انجام نخستین بازیش برای پیکان بود خیلی زود از داور اخطار گرفت. داووری هم از فولاد سیرجان اخطار گرفت. تیم پیکان در نهایت موفق شد در ست نخست با نتیجه ۲۵-۲۲ برنده بازی باشد.


بیشتر بخوانید: جدال حساس شهرداری ورامین و گنبد در ایستگاه پنجم لیگ والیبال/ کار آسان سایپایی‌ها در اراک


ست دوم

بازی در ست دوم پایاپای و نزدیک دنبال و آغاز شد. ۲تیم در دفاع و دریافت عملکرد خوب و قابل قبولی داشتند و به خوبی هم امتیاز می‌گرفتند.

با این حال پیکانی‌ها زودتر به امتیاز هشتم رسیدند تا ۲ تیم به وقت استراحت نخستشان بروند. پس از این زمان کاملا جزیان بازی به سود شاگردان ترکاشوند برگشت و آن‌ها در ضربات آخر و دفاع بهتر از حریفشان بودند و همین مسیله به آن‌ها کمک می‌کرد تا بدون دردسر خاصی امتیاز بگیرند البته تیم حریف هم با وجود آن که از میزبان عقب افتاد در چند صحنه به خوبی به شرایط مسابقه برگشت، اما در نهایت این پیکان بود که با نتیجه ۲۵-۲۰ برنده این ست شد.

ست سوم

بازی در ست سوم هم همانند ست قبلی بسیار نزدیک و حساس آغاز و دنبال شد. بازیکنان ۲ تیم به خوبی ضربه می‌زدند و دفاع می‌کردند و بازی کاملا برابر بود و تیم والیبال فولاد سیرجان هم در ادامه بازی موفق شد زودتر از میزبان یعنی پیکان به امتیاز ۸ برسد. در ادامه، اما کاملا بازی برابر دنبال شد و ۲ تیم بازی نزدیکی را دنبال کردند، اما بازهم این پیکان بود که با نتیجه ۱۶-۱۵ وقت فنی دوم را گرفت. پس ازز آن هم بازی نزدیک بود، اما پیکان یک امتیازز از حریفش پیش بود. بازی در ادامه و در امتیاز ۲۰ برابر بود دفاع خوب سیرجانی ها، اما آن‌ها را پیش اندا خت این بازی جذاب و دیدنی سرانجام در این ست با نتیجه ۲۸-۲۶ به سود نماینده سیرجان به پایان رسید.

ست چهارم

بازی در ست چهارم هم همانند ۲ ست قبلی جذاب و‌دیدنی و البته نزدیک دنبال شد، ۲ تیم تلاش زیادی داشتند تا حریف را کنار بزنند و اختلافشان را بیشترکنند، اما این نمایندخ سیرجان بود که زودتر به امتیاز ۸ رسید، پس از آن دوباره بازی به تعدل برگشت و ۲ تیم تا امتیاز ۱۳ کاملا برابر بودند. پس از این امتیاز نوبت پیکانی‌ها بود که به بازی بازگردند و‌شرایط را در دست بگیرند آن‌ها سرانجام موفق شدند با نتیجه ۲۵-۲۰ برنده بازی باشند و در مجموع ۳ بر یک بازی را بیرند.

انتهای پیام /

آخرین اخبار از لیگ برتر والیبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار