تقابل صدرنشینان در هفته سیزدهم لیگ آزادگان

هفته سیزدهم لیگ آزادگان جمعه و شنبه، ۲۴ و ۲۵ آبان ماه با برگزاری ۹ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سیزدهم لیگ دسته یک فوتبال مردان جمعه و شنبه، ۲۴ و ۲۵ آبان ماه با برگزاری ۹ دیدار در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود که در حساس‌ترین این مسابقات تیم صدر جدولی گل ریحان البرز در خانه میزبان تیم رده دومی مس رفسنجان خواهد بود. بازی ۲ تیم ملوان بندرانزلی و نیروی زمینی روز شنبه برگزار می‌شود، اما هشت بازی دیگر این هفته روز جمعه خواهد بود که برنامه این دیدار‌ها به شرح زیر است:

گل ریحان البرز - مس رفسنجان/ ساعت: ۱۴:۳۰

تیم گل ریحان در حساس‌ترین بازی این هفته میزبان مس رفسنجان خواهد بود، گل ریحان با ۲۴ امتیاز در صدر جدول لیگ قرار دارد و تیم مس با ۲۳ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته است. پیروز این دیدار می‌تواند تکلیف صدرنشین هفته بعد را مشخص کند.

داماش گیلان - سپیدرود رشت/ ساعت: ۱۴:۳۰

تیم داماش گیلان در این هفته میزبان همشهری خود سپیدرود است، داماش با ۱۸ امتیاز در جایگاه هشتم جدول و سپیدرود با ۱۵ امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد، داماش با پیروزی در این بازی می‌تواند تا رده‌های پنجم جدول صعود کند.

مس کرمان - استقلال خوزستان/ ساعت: ۱۴:۳۰

در بازی دیگر این هفته مس کرمان میزبان استقلال خوزستان خواهد بود، تیم کرمان با ۱۵ امتیاز در جایگاه نهم جدول و تیم استقلال با ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد. این ۲ تیم برای بهبود وضعیت خود نیاز به کسب پیروزی در این بازی دارند.

سرخپوشان پاکدشت - شهرداری تبریز/ ساعت: ۱۴:۳۰

تیم سرخپوشان در هفته سیزدهم میزبان تیم شهرداری تبریز خواهد بود. سرخپوشان پاکدشت با ۱۴ امتیاز در جایگاه دوازدهم و تیم شهرداری با ۵ امتیاز در جایگاه هفدهم لیگ قرار دارند. این ۲ تیم برای کسب سه امتیاز این بازی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

آرمان گهر - آلومینیوم اراک/ ساعت: ۱۴:۳۰

آرمان گهر در این هفته میزبان تیم آلومینیوم است. آرمان گهری‌ها که با ۱۱ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول قرار دارند در این هفته به مصاف تیم آلومینیومی می‌روند که با ۲۰ امتیاز در جایگاه هفتم لیگ قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید: شکایت باشگاه سپیدرود از ملوان


رایکا بابل - قشقایی شیراز/ ساعت: ۱۴:۳۰

رایکا بابل در هفته سیزدهم میزبان تیم قشقایی شیراز خواهد بود، تیم رایکا با کسب ۹ امتیاز در لیگ تا اینجای فصل در جایگاه شانزدهم قرار گرفته است و تیم قشقایی با ۱۲ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد. ۲ تیم نبرد نزدیکی برای کسب امتیاز بازی بایکدیگر خواهند داشت.

فجر سپاسی - بادران تهران/ ساعت: ۱۴:۳۰

تیم رده سومی فجر سپاسی در این هفته به مصاف تیم بادران می‌رود. فجر سپاسی با ۲۳ امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به مس رفسنجان در جایگاه سوم جدول قرار گرفته است، تیم بادران هم با ۲۱ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد، این ۲ تیم برای کسب امتیاز این دیدار رقابت سختی بایکدیگر خواهند داشت.

خوشه طلایی ساوه - نود ارومیه/ ساعت: ۱۴:۳۰

تیم خوشه طلایی در این هفته میزبان تیم نود ارومیه است. خوشه طلایی در حالی به مصاف تیم ارومیه می‌رود که با ۲۰ امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد، تیم نود ارومیه هم با ۲۳ امتیاز در جایگاه چهارم به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ۲ تیم مس رفسنجان و فجر سپاسی قرار گرفته است.

ملوان بندرانزلی - نیروی زمینی/ ۱۴:۳۰

تیم ملوان بندرانزلی در این هفته میزبان تیم نیروی زمینی خواهد بود، ملوانی‌ها تا اینجای فصل با کسب پنج امتیاز در انتهای جدول قرار دارند و تیم نیروی زمینی هم با ۱۵ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفته است.

جدول لیگ

۱- گل ریحان البرز/ ۲۴ امتیاز
۲- مس رفسنجان/ ۲۳ امتیاز
۳- فجر سپاسی/ ۲۳ امتیاز
۴- نود ارومیه/ ۲۳ امتیاز
۵- بادران تهران/ ۲۱ امتیاز
۶- خوشه طلایی ساوه/ ۲۰ امتیاز
۷- آلومینیوم اراک/ ۲۰ امتیاز
۸- داماش گیلان/ ۱۸ امتیاز
۹- مس کرمان/ ۱۵ امتیاز
۱۰- سپیدرود رشت/ ۱۵ امتیاز
۱۱- نیروی زمینی/ ۱۵ امتیاز
۱۲-سرخپوشان پاکدشت/ ۱۴ امتیاز
۱۳- قشقایی شیراز/ ۱۲ امتیاز
۱۴-استقلال خوزستان/ ۱۱ امتیاز
۱۵- آرمان گهر/ ۱۱ امتیاز
۱۶- رایکا بابل/ ۹ امتیاز
۱۷- شهرداری تبریز/ ۵ امتیاز
۱۸- ملوان بندرانزلی/ ۵ امتیاز


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ آزادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.