سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

تدوام وضعیت آلودگی و کاهش کیفیت هوا در شهر‌های صنعتی/آسمان تهران صاف است

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی شاهد تدوام وضعیت آلودگی و کاهش کیفیت هوا در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت خواهیم بود.

////به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی و خروجی مدل ها تا ظهر پنجشنبه همچنان جوی پایدار در غالب مناطق کشور حاکم خواهد بود که پیامد آن تدوام وضعیت آلودگی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت خواهد بود.

از بعدازظهر پنجشنبه تا روز یکشنبه با نفوذ توده هوای سرد، کاهش دمای ۶ تا ۱۲ درجه در نیمه شمالی کشور رخ خواهد داد. همچنین از بعدازظهر پنجشنبه بارش در استان‌های ساحلی خزر آغاز خواهد شد.

جمعه ضمن تشدید بارش در استان های ساحلی خزر، در برخی مناطق استان های خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، سمنان و ارتفاعات استان های واقع در البرز مرکزی بارش باران و برف وزش باد رخ خواهد داد.

روز شنبه در سواحل دریای خزر و بخش هایی از غرب و مرکز کشور بارش باران و برف و وزش باد و در برخی نقاط جنوب و جنوب غرب، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر این مناطق بارش برف پیش بینی می شود.

روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز در نیمه غربی کشور باران و برق و وزش باد پیش بینی می شود. شدت بارش در روزهای یکشنبه و دوشنبه در مناطقی از جنوب غرب و غرب کشور و سواحل غربی خزر است. سواحل دریای خزر نیز از بعد از ظهر پنجشنبه تا روز دوشنبه مواج است.


بیشتر بخوانید: پیش بینی بارش باران و برف در مناطق زلزله زده


همچنین روز شنبه در شمال خلیج فارس و روزهای یکشنبه و دوشنبه در شمال و مرکز خلیج فارس رگبار و رعد  و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود و دریا در این نواجی مواج خواهد بود.

////////تدوام وضعیت آلودگی و کاهش کیفیت هوا در شهر‌های صنعتی/آسمان تهران صاف است////////

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در بیست و سوم آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار