هفته بازار صنایع دستی در استان کرمانشاه

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از اجرایی شدن طرح آخر هفته‌های بازار صنایع دستی در کرمانشاه برای اولین بار در غرب کشور خبر داد.

هفته بازار صنایع دستی در استان کرمانشاهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در این باره اظهار کرد: از چندی پیش طرحی را بصورت آزمایشی در کرمانشاه شروع کردیم که براساس آن در روز‌های پایانی هفته بازار‌های صنایع دستی را در یکی از مجتمع‌های تجاری کرمانشاه برپا کنیم.

او اضافه کرد: باتوجه به ظرفیت و فضا‌هایی که در طبقه زیرین مجتمع تجاری گلستان واقع در خیابان مدرس فراهم بود، با هماهنگی مدیریت مجتمع این طرح را در آنجا اجرایی کردیم و  امروز (۲۳ آبان) طی مراسمی بصورت رسمی این طرح را برای اولین بار در منطقه غرب کشور و به منظور حمایت از هنرمندان صنعتگر و کسب و کار‌های کوچک خانگی در کرمانشاه اجرایی کردیم.

او بیان کرد: بر اساس این طرح، روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته نزدیک به ۳۵ نفر از هنرمندان رشته‌های مختلف صنایع دستی استان، محصولات تولیدی خود را در قالب چهار فروشگاه در طبقه زیرین مجتمع تجاری گلستان برای فروش عرضه می‌کنند.

انتهای  پیام/ز

 

حمایت از هنرمندان صنعتگر و کسب و کار‌های کوچک خانگی در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.