مدیر کل نگهداری راه‌های روستایی:

ساخت بیش از ۳ هزار کیلومتر راه روستایی در دستور کار قرار گرفت / مشارکت بخش خصوصی در توسعه راه‌ها باید تقویت شود

اکبری گفت: ساخت بیش از ۳ هزار کیلومتر راه روستایی در دستور کار قرار گرفته، اما تا پایان سال ۲ هزار کیلومتر راه روستایی به بهره‌برداری می رسد.

کباری/احداث ساخت بیش از ۳ هزار کیلومتر راه روستایی در دستور کار قرار گرفت / مشارکت بخش خصوصی در توسعه راه‌ها باید تقویت شودبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبری مدیر کل نگهداری راه‌های روستایی در سومین گردهمایی خیرین راهسازی با بیان اینکه برنامه‌ها و پروژه‌های اولویت‌داری در حوزه راه‌های روستایی داریم گفت: ساخت ۳ هزار راه روستایی را آغاز کرده‌ایم و طبق آخرین اطلاعاتی که ارائه شده زیرسازی ۲ هزار کیلومتر راه روستایی به اتمام رسیده و در مرحله نصب ابنیه فنی قرار دارد.
 
مدیر کل نگهداری راه‌های روستایی افزود: همچنین آسفالت ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی را در بسیاری از استان‌ها به اتمام رسانده‌ایم و همین موضوع باعث شده است که درخواست‌ها برای آسفالت و احداث راه‌های روستایی جدید در استان‌ها افزایش یابد.
 
اکبری یادآور شد: تا پایان امسال احداث ۲ هزار کیلومتر راه روستایی به پایان می‌رسد البته ما سعی داریم فراتر از ۲ هزار کیلومتر راه روستایی را به مردم تحویل دهیم.
 
در ادامه این برنامه نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت خارجی با اشاره به اینکه مجلس مشارکت بسیار زیادی در ارتباط با راه‌ها خواهد داشت گفت: یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مجلس کاهش تلفات جاده‌ای است بنابراین هر نوع قانون و یا درخواستی که باعث تقویت انجمن خیرین راه شود، از سوی مجلس تصویب خواهد شد.
 
در ادامه متاعی معاون راهداری سازمان راهداری با اشاره به اینکه راه، اصلی‌ترین عامل توسعه کشور‌ها به شمار می‌رود گفت: راه‌ها در توسعه آبادانی و بهبود وضعیت معیشتی مردم به ویژه در کلانشهر‌ها نقش مؤثری دارد.
 
معاون سازمان راهداری افزود: باید مشارکت بخش خصوصی در جهت ساخت راه‌ها و بزرگراه‌ها افزایش یابد و بتوانیم در عمران وآبادانی راه‌های روستایی تمام تلاش خود را به کار بگیریم.
 
متاعی اظهار کرد: راه‌ها به دلیل آنکه محل تردد مردم است، باید با بهترین کیفیت به ویژه در روستا‌ها انجام شود و این موضوع در طول سال‌های گذشته در دستور کار سازمان راهداری قرار گرفته است.
 
او یادآور شد: تمام عواملی که در توسعه راه‌ها همکاری می‌کنند باید در زمینه تقویت این بخش مشارکت داشته باشند تا شاهد کاهش تلفات جاده‌ای باشیم.
 
انتهای پیام /
 

مشارکت بخش خصوصی در جهت ساخت راه‌ها و بزرگراه‌ها افزایش یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار