کشف البسه‌های قاچاق به ارزش ۴ میلیارد در همدان

 فرمانده انتظامی استان همدان گفت: یک محموله بزرگ لباس دست دوم قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در همدان کشف شد.

کشف البسه‌های قاچاق به ارزش 4 میلیارد در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، سردار کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عبور یک محموله بزرگ لباس‌های دست دوم (موسوم به "تاناکورا") از شهر همدان به مقصد یکی از استان‌های غربی، شناسایی و کشف این محموله در دستور کار ماموران انتظامی شهر همدان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و انتظامی، ۵ دستگاه خودروی سواری که حامل البسه قاچاق بودند، در یکی از پارکینگ‌های سطح شهر همدان شناسایی کردند.

 فرمانده انتظامی استان همدان  بیان کرد: در بازرسی از این خودروها، ۲ تن و ۲۵۰ کیلو لباس دست دوم قاچاق (موسوم به "تاناکورا") که در ۸ گونی بزرگ جاسازی شده بود، کشف و ۵ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کامرانی صالح با بیان این که این محموله از بندر گناوه بارگیری و ارزش آن توسط کارشناسان، ۴ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از مردم تقاضا می‌شود، هر گونه اخبار درخصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/د.ا

کشف کالای قاچاق در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.