فولادگر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نام سازمان خصوصی سازی تغییر می‌کند/ درخواست فوریت بررسی برای لایحه سهام عدالت داده‌ایم

رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی گفت: بر اساس پیشنهاد دولت در لایحه سهام عدالت نام سازمان خصوصی‌سازی به سازمان خصوصی سازی و بهبود کسب و کار تغییر یابد.

خصوصی سازیحمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تغییر نام سازمان خصوصی سازی اظهار کرد: قرار است که بر اساس پیشنهاد دولت در لایحه سهام عدالت، نام سازمان خصوصی‌سازی به سازمان خصوصی سازی و بهبود کسب و کار تغییر یابد.

او افزود: بخش عمده‌ای از وظایف سازمان خصوصی سازی که به واگذاری معطوف می‌شود انجام شده و یا در حال انجام است، آنچه باقی مانده، شرکت‌های عام المنفعه هستند که شیوه واگذاری آنها متفاوت است.

فولادگر ادامه داد: دولت پیشنهاد داده که سازمان خصوصی سازی در حوزه کسب و کار هم به فعالیت بپردازد.

رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس بیان کرد: طبق دستور کار فعلی مجلس مبنی بر اصلاح سه ماده از قانون اصل ۴۴ قانون اساسی هیئت مقررات‌زدایی و مجوز‌های کسب و کار تشکیل خواهد شد که صدور مجوز‌های کسب و کار بر عهده آن خواهد بود.

فولادگر افزود: با توجه به آنکه این هیئت زیرمجموعه وزارت اقتصاد قرار خواهد گرفت به نوعی با نام جدید سازمان خصوصی سازی همپوشانی خواهد داشت، ما باید با دولت صحبت کنیم تا چنین امری پیش نیاید.

او در ادامه گفت: ما برای لایحه سهام عدالت به هیئت رئیس درخواست فوریت داده ایم و منتظریم که به صحن علنی مجلس بیاید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جلیلوند
۱۲:۰۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۸
تجربه نشان داده تخصص مدیران سازمان خصوصی سازی فقط ایجاد بیکاری و بدبختی و نابودی تولید هست . کاش قبل از هرگونه تصمیمی یه بررسی کنند که دلایل بلاتکلیفی سهام عدالت و .... چیه؟؟؟؟؟!!!!!!!!
United Arab Emirates
مهدی
۰۸:۱۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۸
مخالف انجام این کار هستم. چون تا الان هر تصمیمی که سازمان خصوصی سازی گرفته و هر چه واگذار کرده به ضرر ملت بوده و به مشکل برخورده و بدتر شده. پس افزایش اختیارات این سازمان چه توجیهی داره؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
کاظم محمدی
۰۱:۳۶ ۲۵ آبان ۱۳۹۸
سلام.
تا پایان برنامه ششم توسعه باید واگذاری ها انجام و سازمان خصوصی سازی که یک نهاد موقتی است پایان کار خود را اعلام نماید.
البته دلیل این نامگذاری رونق کسب و کار کارگران هفت تپه و هپکو و آذر اب و کارکنان سهام عدالت و ... است.غیر از این دلیلی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۴ آبان ۱۳۹۸
سلام سازمان خصوصی سازی در این مدت فعلیت خیلی گل کاشته می خواهند از عملکردش تقدیر وتشکر کنند. سازمان خصوصی سازی یک نهاد موقتی است با موضوع مشخص چون در این مدت حیات خلوت خوبی بوده به این صورت می خواهند حیاط خلوت خودشان را تمدید کنند
آخرین اخبار