امام جمعه کرمان مطرح کرد؛

کشور نیازمند تفکر و روحیه بسیجی است

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان گفت:هم اکنون جای روحیه و تفکر بسیجی که در زمان جنگ بود در خیلی از بخش‌های کشور خالی است، آن روحیه نیاز است تا کشور را در همه‌ی بخش‌ها بتواند نجات دهد و باعث ایجاد پیشرفت شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی خطیب جمعه کرمان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمان با تبریک هفدهم ربیع الاول ولادت پیامر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و  هفته بسیج گفت: تشکیل بسیج و شکل گیری آن در حساس‌ترین دوران انقلاب و زمان جنگ تحمیلی بود و از همان اولین روز‌ها در کنار نیرو‌های مسلح قرار گرفتند.

او افزود: هم اکنون جای روحیه و تفکر بسیجی که در زمان جنگ بود در خیلی از بخش‌های کشور خالی است، آن روحیه نیاز است  تا کشور را در همه‌ی بخش‌ها بتواند نجات دهد و باعث ایجاد پیشرفت شود.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی جلب رضایت خدا را در تمام مراحل زندگی توصیه کرد و گفت: خوشا به حال آنانکه به فکر فردا هستند و سعی می کنند عملگرا باشند و در کنار شعار‌های خوبی که می‌دهند اعمال و رفتار خوبی هم دارند.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان خطاب به مسئولان در خصوص معاد وقیامت گفت: یکی از بحث‌هایی که در این مورد قابل توجه است مربوط به افرادی است که سعی کردن در قول و عمل به تکذیب قیامت بپردازند اما نمی دانند آنجا جای توقف وتاخیر نیست  و  نتیجه کارهایشان را یکی پس از دیگری به سرعت می‌بینند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در ادامه گفت: در هفته وحدت هستیم رمزی که پیروزی جهان اسلام وابسته به آن وعملیاتی کردن آن است.

امام جمعه کرمان با تبریک میلاد خجسته پیامبراکرم و ولادت امام صادق (ع) تصریح کرد: دو جریان مهمی که هدایت بشریت را به عهده گرفت جریان رسالت ونبوت به دنبال آن امامت و ولایت است.

انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه امروز کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار