هفته سیزدهم لیگ آزادگان؛

نود ارومیه به صدر رسید/ گل ریحان شکست ناپذیر باقی ماند/ تقابل مدعیان برنده نداشت

در روز نخست از هفته سیزدهم لیگ یک، ۷ بازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در نخستین روز از هفته سیزدهم لیگ آزادگان هفت بازی برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار، تیم فوتبال نود ارومیه که در ساوه به مصاف تیم مدعی خوشه طلایی رفته بود موفق شد حریفش را با یک گل شکست دهد و با ۲۶ امتیاز بالاخره به صدر جدول این رقابت‌ها برسد. تک گل ۹۰ در این دیدار را علی کرمی روی یک شوت از راه دور به ثمر رساند.

در دیگر دیدار حساس این هفته گل ریحان به مصاف مس رفسنجان رفت و در نهایت ۲ تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. هر ۲ تیم با پیروزی در این دیدار شانس رسیدن به صدر را داشتند، اما در نهایت با تساوی که رقم خورد گل ریحان با ۲۵ و مس رفسنجان با ۲۴ امتیاز در رده دوم و سوم قرار گرفتند. همچنین شاگردان محمد نصرتی در تیم گل ریحان البرز همچنان روند شکست ناپذیری خود در فصل جاری را حفظ کردند.


بیشتر بخوانید: متن پیش نویس انتقال مالکیت باشگاه سپیدرود رشت مورد تایید طرفین قرار گرفت


فجر سپاسی  نیز در شیراز به مصاف بادران تهران رفت، اما تقابل ۲ تیم برنده نداشت و در نهایت بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. داماش گیلان نیز در ادامه روند خوب خود موفق شد سپیدرود رشت را در ورزشگاه خالی از تماشاگر سردار جنگل با نتیجه ۱-۲ شکست دهد. میعاد یزدانی و محمد رستمی برای داماش گیلان گلزنی کردند و محمدرضا زینال خیری تک گل سپیدرود رشت را به ثمر رساند.   داماش با ۳ امتیاز این دیدار ۲۱ امتیازی شد و در رده ششم جای گرفت. سپیدرود رشت نیز با ۱۵ امتیاز در رده دوازدهم ایستاد.  

رایکا در بابل نیز موفق شد با نتیجه ۲-۳ قشقایی شیراز را از پیش رو بردارد. امیر حسین یحیی زاده، مهرداد حیدری و اکبر آفاقی برای رایکا و رضا فیروز زاده برای قشقایی شیراز گلزنی کردند. رایکا و قشقایی با ۱۲ امتیاز در رده‌های ۱۳ و ۱۴ قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید: گل ریحان به صدر رسید/ ادامه روند خوب داماش در شیراز/ بادران پیروز تقابل مدعیان شد


در دیگر بازی‌های این هفته سرخپوشان پاکدشت با نتیجه ۰-۲ علم و ادب را از پیش رو برداشتند و استقلال خوزستان با یک گل نتیجه را به مس کرمان واگذار کرد.  

دیگر بازی‌های این هفته فردا میان ملوان و نیروی زمینی، آرمان گهر و آلومینیوم اراک برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: شکایت باشگاه سپیدرود از ملوان


نتایج بازی‌های روز نخست هفته سیزدهم به شرح ذیل است:

گل ریحان البرز ۱ - ۱ مس رفسنجان

داماش گیلان ۲ - ۱ سپیدرود رشت

مس کرمان ۱ - ۰ استقلال خوزستان

سرخپوشان پاکدشت ۲ - ۰ شهرداری تبریز

رایکا بابل ۳ - ۲ قشقایی شیراز

فجر سپاسی ۱ - ۱ بادران تهران

خوشه طلایی ساوه ۰ - ۱ نود ارومیه

انتهای پیام/ 

نتایج بازی‌های هفته سیزدهم لیگ آزادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار