ربیع خواه: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به چهارمین قهرمانی متوالی دست یابیم/ درباره مسائل مالی حرفی ندارم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسلما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا برای چهارمین سال متوالی به قهرمانی لیگ برتر دست یابیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن ربیع خواه هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حاشیه برگزاری دیدار دوستانه منطقه هرندی و در مراسم یاری گران زندگی نه به اعتیاد گفت: انرژی و انگیزه‌ای که جوانان از ورزش می‌گیرند باعث می‌شود تا آن‌ها به سمت دود و اعتیاد نروند. کاری که از دست ما ورزشکاران  برمی آید این است که در قالب چنین برنامه‌هایی به محله‌هایی که آمار اعتیاد در آن بالا است، بیاییم و به آن‌ها انگیزه بدهیم. اما بیش از هر چیزی این مسئله به خود اشخاص  بر می‌گردد. قاطعانه نه به اعتیاد، شعاری است که روی پیراهن ما نوشته شده و به اعتقاد من این به خود جوانان برمی گردد که بتوانند به اعتیاد نه بگویند.


بیشتر بخوانید: پروین: بازیکنان تیم ملی برابر عراق خسته بودند


ربیع خواه در خصوص شرایط پرسپولیس گفت: در این چند روز به دلیل بازی تیم ملی بازیکنان ملی پوش را در اختیار نداشتیم و همینطور بازیکنانی که در تیم ملی امید هستند در تمرینات حاضر نبودند. با این وجود تمریناتمان را برگزار کردیم و از فردا بازیکنان ملی پوش هم به تیم اضافه خواهند شد جدی‌تر از قبل تمریناتمان را دنبال خواهیم کرد تا در بازی بعدی بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم و با همین روند خوب لیگ را ادامه دهیم.  

بازیکن پرسپولیس در خصوص این که پیش از شروع فصل گفته می‌شد او در فهرست مازاد پرسپولیس قرار دارد گفت: این گمانه زنی‌ها به نظر افرادی بر می‌گردد که این صحبت‌ها را مطرح می‌کردند. من به این صحبت‌ها کاری ندارم، زیرا پیش از این هم چنین مسائلی مطرح شده بود. تمام تلاشم را صرف این می‌کنم که از پس وظایفی که کادرفنی برعهده من گذاشته بربیایم و دیگر دست من نیست که بازی کنم یا نه. اما اگر برای پرسپولیس بازی کنم تمام تلاشم را می‌کنم تا تیم موفق شود و اگر هم در ترکیب نباشم برای موفقیت تیم و بازیکنان دعا می‌کنم.


بیشتر بخوانید: انصاری فرد:محرومیت کالدرون آخرین نمونه اجحاف علیه پرطرفدارترین تیم آسیا بود/ نمی‌دانیم چه کسی علیه پرسپولیس حکم می‌دهد/ دنبال تخفیف گرفتن از برانکو نیستیم


او در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس با وجود حریفان سرسختی که دارد می تواند برای چهارمین بار به قهرمانی لیگ برتر برسد عنوان کرد: این فصل رقیبان خیلی سختی مانند تیم‌های سپاهان، شهرخودرو و استقلال داریم، اما ما پرسپولیس هستیم و ۳ قهرمانی پیاپی داریم و مسلما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا برای چهارمین سال پیاپی به قهرمانی برسیم.  

او در واکنش به صحبت‌های مدیرعامل باشگاه که گفته بود تا پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی پرداخت خواهد شد گفت: ترجیح می‌دهم درباره مسائل مالی حرفی نزنم.


بیشتر بخوانید: واکنش باشگاه پرسپولیس به قرار گرفتن نام بیرانوند در بین نامزد‌های مرد سال آسیا


انتهای پیام/ 

اظهارات بازیکن پرسپولیس در حاشیه مراسم یاری گران زندگی نه به اعتیاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار