معرفی خودرو/

تصاویر جدیدی از مرسدس-ای‌ام‌جی A۴۵ S + مشخصات

در طول چند سال گذشته کمپانی مرسدس تلاش‌های زیادی برای گسترش سبد محصولات بازوی پرفورمنس خود یعنی AMG انجام داده است.

تصاویر جدیدی از مرسدس-ای‌ام‌جی A۴۵ S + مشخصاتبه گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در طول چند سال گذشته کمپانی مرسدس تلاش‌های زیادی برای گسترش سبد محصولات بازوی پرفورمنس خود یعنی AMG انجام داده است. این خودروساز آلمانی گزینه‌های پرفورمنس زیادی برای خریداران محصولات لوکس خود ارائه کرده است. یکی از آن‌ها A۴۵ است که اگرچه در طیف ارزان‌تر مدل‌های مرسدس قرار می‌گیرد، اما توانایی‌های زیادی دارد.

 شتاب‌گیری مرسدس-ای ام جی A۴۵ S و رسیدن آن به حداکثر سرعت یعنی ۲۷۰ کیلومتر در ساعت (مجهز به پکیج راننده AMG) به تصویر کشیده می‌شود. این خودرو زمانی که جاده مناسب باشد به راحتی خواهد توانست به سقف سرعت خود دست یابد.

در دور نهایی انجام شده، AMG A۴۵ S از سرعت صفر به حداکثر می‌رسد و در حدود ۴ ثانیه از سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت عبور می‌کند که کمی از ادعای مرسدس بیشتر است. این خودرو در حدود ۱۴ ثانیه از سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت عبور می‌کند، اما خب ۱۴ ثانیه دیگر نیز برای رسیدن به حداکثر سرعت خود احتیاج خواهد داشت.

خب عملکرد این خودرو ما را به یاد سوپرکار‌ها نمی‌اندازد، اما قدرت آن نیز در حد و اندازه‌ی خودرو‌های سوپر اسپورت نیست. نیروبخش A۴۵ پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی جدیدی است که در نسخه S قدرت ۴۱۶ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متر را تولید می‌کند. مرسدس ادعا می‌کند این پیشرانه قوی‌ترین پیشرانه‌ی تولیدی ۴ سیلندر دنیاست. این نیروی عظیم از طریق گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌شود.

تصاویر جدیدی از مرسدس-ای‌ام‌جی A۴۵ S + مشخصات

حداکثر سرعت A۴۵ به‌صورت الکترونیکی محدود شده و بنابراین این خودرو توانایی دست‌یابی به سرعت‌های بالاتر را هم دارد. چنین عملکردی کاملاً قابل‌توجه است، زیرا با خودرویی مجهز به پیشرانه ۴ سیلندر و توربو طرف هستیم.

تصاویر جدیدی از مرسدس-ای‌ام‌جی A۴۵ S + مشخصات

AMG همچنان به تولید محصولات اسپورت و احساس‌برانگیز ادامه می‌دهد. اگرچه این شرکت آینده‌ی مبهمی را برای پیشرانه‌های ۱۲ و ۸ سیلندر ترسیم کرده، اما صنعت خودرو نیز تغییرات زیادی داشته و هم‌اکنون دست‌یابی به یک مرسدس قدرتمند با قیمت‌های نسبتاً معقول نیز میسر شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار