دانشگاه آزاد در انتظار تصمیم فدراسیون کشتی/ جدول لیگ برتر تغییر می‌کند؟

سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی معتقد است باید در جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر، تغییراتی اعمال شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی رغم آنکه سازمان لیگ فدراسیون کشتی نام ۴ تیم صعودکننده به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد را اعلام کرد و تیم دانشگاه آزاد به عنوان تیم دوم گروه ب معرفی شد، اما این تصمیم با مخالفت مسئولان دانشگاه آزاد روبرو شده است.

بر همین اساس هادی حبیبی سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد اظهار داشت: تیم رعد ستارگان ساری در رقابت‌های لیگ برتر تخلفاتی را انجام داده که به آن رسیدگی نشده است و علاوه بر آن از دور مسابقات کناره گیری کرده، در نتیجه باید همه امتیازاتش مقابل تیم‌های مختلف کسر و در جدول لحاظ شود که اگر این اتفاق بیفتد تیم ما به عنوان تیم اول از گروه ب صعود خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:لغو هفته پایانی لیگ برتر کشتی آزاد/ تیم‌های راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند


وی تصریح کرد: روز گذشته در فدراسیون کشتی جلسه‌ای تشکیل شد که اعتراض رسمی خود را نسبت به جدول رده بندی گروه ب لیگ برتر کشتی آزاد اعلام کردیم و منتظر تصمیم مسئولان سازمان لیگ هستیم.

حبیبی خاطرنشان کرد: برای حضور در مرحله نیمه نهایی و نهایی آماده هستیم، اردوی تیم از امروز آغاز می‌شود و امیدوار هستیم مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون کشتی با تصمیمی درست حق را به حق دار برسانند.


بیشتر بخوانید:جلسه بررسی میزبان مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد برگزار شد/ تهران و بجنورد گزینه های میزبانی


انتهای پیام/

صحبت‌های سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد درباره رقابت‌های لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار