هفته ششم لیگ برتر والیبال؛

مصاف جذاب و دیدنی شهرداری ورامین و سایپا در تهران/ سپاهانی‌ها در اندیشه صدرنشینی

رقابت‌های لیگ برتر والیبال فردا یکشنبه با برگزاری ۵ دیدار پیگیری می‌شود.

 مصاف جذاب و دیدنی شهرداری ورامین و سایپا در تهران / سپاهانی‌ها در اندیشه صدرنشینیبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال با برگزاری ۵ دیدار پیگیری می‌شود و تیم‌ها در شهر‌های مختلف کشور به مصاف حریفانشان می‌روند.  

تیم والیبال شهرداری ارومیه با هدایت مصطفی کارخانه امروز میزبان شهداب یزد است، یزدی‌ها تا به اینجای کار نتایج خوبی نگرفته اند و تنها با یک برد در ۵ بازی گذشته در رتبه دهم جدول رده بدی قرار دارند، شاگردان کارخانه، اما شرایط بهتری دارند و با ۲ برد و ۲ باخت در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار دارند.  

دیگر دیدار امروز مصاف تیم‌های کاله مازندران و پیکان تهران است، پیکانی‌ها با ۳ برد و یک باخت تیم چهارم جدول رده بندی هستن و کاله ای‌ها هم با ۳ برد و ۲ باخت در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار دارند و در تعقیب آن‌ها هستند، این بازی از اهیمت زیادی برخوردار است و برنده آن می‌تواند جایگاهش در جدول را تثبیت کند.  

راه یاب ملل مریوان هم که هفته گذشته نخستین بردش در رقابت‌های لیگ برتر را کسب کرد میزبان تیم سپاهان قدرتمند است، مریوانی‌ها در رتبه هشتم جدول قرار دارند و شاگردان محمدی راد هم که همانند تیم میزبان برای اولین فصل در لیگ برتر شرکت می‌کنند در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارند.  

شهرداری گنبد مدعی هم در این هفته قرار بود میزبان پیام مشهد باشد، اما به دلیل برگزاری جشنواره اقوام در گنبد این بازی به تعویق افتاد و قرار شد در زمان دیگری پیگیری و برگزار شود. تیم‌های قعرنشین خاتم اردکان و شهروند اراک هم در بازی مهمی که در انتهای جدول برگزار می‌شود به مصاف یکدیگر می‌روند، این بازی برای هر ۲ تیم از اهمیت زیادی برخوردار است و برنده آن می‌تواند جایگاهش در جدول رده بندی را تغییر دهد.  

مهم‌ترین بازی این هفته هم دیدار تیم‌های والیبال سایپا و شهرداری ورامین است، شاگردان غیاثی صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر هستند و سایپایی‌ها هم با ۳ برد و ۲ باخت در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار دارند، این بازی بسیار جذاب و حساس خواهد بود و در صورتی که ورامینی‌ها برنده بازی باشند می‌توانند آمار بردهایشان را به عدد ۶ برسانند.  

تمام دیدار‌های این هفته از ساعت ۱۷ پیگیری می‌شود.  


بیشتر بخوانید:

دامغانی: مقابل پیکان در مجموع خوب بازی کردیم/ تا امتیاز ۱۵ هر ست از عملکرد شاگردانم رضایت دارم

ترکاشوند: دفاع وسط‌های مان مقابل فولاد خوب نبودند/ هیئت والیبال با پرافتخاترین تیم آسیا همکاری نمی‌کند

شیبانی: با تعویض هایمان در ست چهام توانستیم بر حریف غلبه کنیم


انتهای پیام/ 

پیش بازی رقابت های لیگ برتر والیبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.