عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

بی تدبیری شهرداری برای مقابله با برف در برخی از مناطق تهران

حجت نظری درباره کوتاهی شهرداری‌های برخی از مناطق تهران برای مقابله با برف و یخبندان خیابان‌ها توضیحاتی داد.

آتش زدن اتوبوس در شرایطی که توان تهیه آن را نداریم به نفع  شهر نیست / در برخی مناطق برای مقابله با برف تمهیدات اندیشیده نشده بودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بشیر حجت نظری عضو شورای شهر تهران در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه شورای شهر تهران گفت: دیروز اتفاقاتی در تهران رخ داد که از جنبه‌های مختلف دارای اهمیت است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه این اتفاقات در پی افزایش نرخ بنزین رخ داد، گفت: من از مردم خواهش دارم که اعتراض خود را به شکل مسالمت‌آمیز و شیوه‌های دموکراتیک بیان کنند.

حجت نظری با بیان اینکه دیشب تا پاسی از شب در کنار کارکنان شهرداری منطقه ۵ بودم، تصریح کرد: شاهد بودم که اتفاقات ناشی از سوء اعتراضات سبب آتش زدن اتوبوس‌ها و مخازن زباله شده بود.

او افزود: در شرایطی که نمی‌توانیم اتوبوس تهیه کنیم، آتش زدن اتوبوس به نفع شهر نیست و این اتفاق نشان می‌دهد ما باید فضا‌های مشخصی برای اعتراضات مردم داشته باشیم تا شاهد این گونه حوادث نباشیم.


بیشتر بخوانید: تدبیر شورای شهر برای افزایش نیافتن کرایه تاکسی چیست؟


حجت نظری با اشاره به بارش برف در تهران گفت: شهرداری از یک هفته پیش نسبت به این موضوع اطلاع داشت، اما در بعضی از مناطق برای این اتفاق تمهیدات مناسب اندیشیده نشده بود و شاهد افزایش ترافیک بودیم، اگر چه بیشتر مناطق وظایف خود را به درستی انجام داده بودند.

انتهای پیام/

توضیحات عضو شورای شهر تهران درباره کوتاهی مدیریت شهری برای مقابله با برف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار