آماده‌باش پلیس راهور تا پایان هفته

سردار مهماندار گفت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران، پلیس راهور تهران از امروز تا پایان هفته در آماده باش قرار دارد.

آماده‌باش پلیس راهور تا پایان هفتهبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار مهماندار رئیس پلیس راهور تهران در رابطه با وضعیت ترافیکی محور‌های مواصلاتی و تردد خودروها اظهار کرد: امروز با توجه به تعطیلی مدارس شهر تهران ترافیک در معابر شهری روان بود و در حال حاضر ترافیکی وجود ندارد.
 
وی افزود: امروز به دلیل برودت هوای ناشی از بارش برف روز گذشته به هنگام عصر شاهد لغزندگی جاده‌ها خواهیم بود.
 
سردار مهماندار با اشاره به آماده باش کامل پلیس راهور تا پایان هفته به دلیل بارش باران و برف گفت: براساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی فردا بارش باران و برف را در تهران شاهد خواهیم بود، به همین دلیل شهروندانی که در شمال و مناطق کوهستانی رانندگی می‌کنند باید زنجیر چرخ همراه داشته باشند.
 
وی بیان کرد: به هنگام لغزندگی سطح معابر و خیابان‌ها رعایت فاصله طولی خودروها امری ضروری است، چراکه در این شرایط میزان تصادفات رانندگی افزایش می‌یابد.
 
رئیس پلیس راهور تهران تصریح کرد: شهروندان علاوه بر جاده‌ها باید در داخل شهر نیز زنجیر چرخ همراه داشته باشند تا در صورت نیاز از آن استفاده کنند.
 
وی افزود: میزان تصادفات رانندگی به هنگام بارش باران و به ویژه برف افزایش می‌یابد که به دلیل کاهش سرعت است.
 
سردار مهماندار گفت: روز گذشته شاهد خسارت‎های متعدد رانندگی بودیم، اما خوشبختانه خسارت فوتی نداشتیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار