عاملان اصلی ناآرامی‌ های تبریز شناسایی شدند

معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: عاملان اصلی که در ناآرامی‌ها فعالیت داشتند، توسط دوربین‌ها شناسایی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علیار راستگو معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به تغییر نرخ بنزین طی روز‌های گذشته اظهار داشت:طرح مدیریت سوخت چندین نکته مهم دارد که بارزترین آن تصمیم روسای قوا در تصویب آن بوده که تمامی دستگاه‌ها باید در این راستا توجه داشته و این تصمیم را اجرایی می‌کردند.

او  افزود: در راستای حفظ نظم و آرامش جامعه، تمامی نقاط شهر مجهز به دوربین مداربسته بوده و عواملی که به عنوان عوامل اصلی در این ناآرامی‌ها فعالیت داشتند، توسط دوربین‌ها ثبت شده و همه شناسایی شده‌اند که برای تعدادی از آنان اقدام شده و قطعاً برای تعداد دیگر نیز اقدام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه خاطرنشان کرد: در چهار شهرستان اهر، آذرشهر، مرند و مراغه برخی تحرکات انجام شده بود که البته مورد خاصی پیش نیامده و موضوع توسط مسئولان شهرستانی و نیرو‌های انتظامی و امنیتی مدیریت شد و در حال حاضر در هیچ شهری از استان مشکل خاصی نداریم و وضعیت استان کاملاً عادی است.

راستگو با اشاره به برخی تحرکات در نقاط مختلف شهر تبریز ابراز کرد: از چند روز پیش فراخوان‌هایی به شکل گسترده که عمدتاً از خارج کشور بارگزاری می‌شدند، در تمام کشور مردم را به اعتراضات خیابانی به خاطر اجرای طرح مدیریت بنزین دعوت می‌کردند و چیزی که در این فراخوان‌ها پیگیری می‌شد، پیاده سازی اعتراض‌های مرسوم در کشور‌های خارجی همچون خاموش کردن خودرو و رها کردن آن در خیابان و... بود و می‌خواستند این موارد را در کشورمان شبیه سازی کنند.

منبع: تسنیم

‌انت‌های پیام/ب

 

شناسایی عاملان اصلی ناآرامی‌ های تبریز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار