معرفی برترین موتور‌های جست‌و‌جوی ایرانی

در این گزارش با سه موتور جست‌و‌جوگر برتر فارسی آشنا می‌شویم.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دنیای اینترنت بدون موتور جست‌و‌جو هیچ معنایی ندارد. فرض کنید هیچ موتور جست‌وجویی وجود نداشت، در این صورت تنها راه استفاده از فضای وب، نوشتن نام سایت و وارد شدن به همان سایت بود. چیزی مانند شماره گیری تلفن همراه، حتی با وارد کردن یک حرف اشتباه در درج نام سایت، نمی‌توانستید به آن وارد شوید و به مشکل برمی‌خوردید. اما موتور‌های جست‌وجو کمک می‌کنند تا بتوانیم موضوعات مورد نظر خود را سرچ کنیم و به سایت‌های مرتبط وارد شویم. موتور‌های جست‌وجو به دنیای وب رنگ و بویی جدید بخشیدند، قبل از ظهور موتور‌های جست‌وجو، تعداد کاربرانی اینترنت بسیار کم بود، اما این موتور‌های جست‌وجو بودند که موجب شدند، استفاده از فضای وب بسیار آسان‌تر و کاربردی‌تر شود. گوگل به عنوان بزرگ‌ترین و معروف‌ترین موتور جست‌وجو در جهان، روزانه چندمیلیارد کاربر دارد که هر کدام شاید در طول روز بالغ بر ده‌ها بار از این سایت استفاده می‌کنند. هیچ سایتی در جهان اندازه گوگل بازدید ندارد و هیچ سایتی نیز نمی‌تواند مانند گوگل کاربران را به خود جذب کند. دلیل این اتفاق سرچ بهینه و قوی، سرور‌های قدرتمند و موتور جست‌و‌جوی دقیق این شرکت است که موجب شده تا بسیاری از کاربران به سراغ استفاده از گوگل بروند. البته این مشخصات تا چند سال پیش غیرقابل دستیابی بود، تا ۱۰ سال پیش موتور‌های جست‌و‌جوی کمی می‌توانستند چنین خدماتی را ارائه دهند، اما وضع در حال حاضر تفاوت دارد. حال با روی کار آمدن نسل جدید از برنامه‌نویسان و متخصصان، گوگل رقبای بسیار زیادی پیدا کرده و تعداد کاربران این موتور جست‌و‌جو نیز نسبت به گذشته، کاهش داشته است. این رقبا در سطح جهانی محبوبیت فراوانی دارند و مانند موتور جست‌وجوی بینگ یا (کمی قبل‌تر) یاهو، از سراسر جهان تعداد زیادی به جای گوگل، از این موتور جست‌وجو استفاده می‌کنند. البته برخی دیگر از رقبای گوگل، موتور‌های جست‌و‌جوی محلی هستند که معمولا توسط متخصصان زبده یک کشور، برای مردم همان کشور بهینه شده و امکاناتی به مراتب بیشتر از گوگل را ارائه می‌دهند.

معرفی برترین موتور‌های جست‌و‌جو ایرانی

برنامه نویسان ایرانی نیز از چندین سال پیش به ساخت موتورهای جست‌وجوی فارسی روی آوردند و در این زمینه نیز موفق هم بودند. از مهم‌ترین ویژگی‌های موتورهای جست‌وجوگر ایرانی علاوه بر سرچ قدرتمند و گسترده، می‌توان به قابلیت‌های بهینه و بومی آن‌ها اشاره کرد که دیگر کارهای روزانه کاربران را تسریع می‌بخشند. به عنوان مثال داشتن یک مترجم آنلاین، یا بخش‌های مخصوص اخبار لحظه‌ای یا قیمت روز طلا و ارز، از ویژگی‌هایی است که موتورهای جست‌وجوگر جهانی ارائه نمی‌دهند و مخصوص موتورهای جست‌وجوگر ایرانی بوده و برای کاربران ایرانی بهینه شده است.

سایت‌های جست‌وجوگر ایرانی در شرایط مختلف با ثبات بالا و بدون قطعی و کاهش سرعت به کار خود ادامه داده و خدمات خود را ارائه می‌‌دهند. به همین دلیل، در این گزارش به معرفی سه موتور جست‌وجوی فعال و پرکاربرد ایرانی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید:

معرفی برترین موتور‌های جست‌و‌جو ایرانی

موتور جست‌وجوگر سلام

آدرس: salam.ir

سلام یکی از بهترین و قدرتمندترین موتورهای جست‌و‌جوی ایرانی است که با هوش مصنوعی کارآمد خود، عبارت مورد جست‌وجو را در بزرگ‌ترین موتورهای جست‌وجوی جهان سرچ می‌کند و در کمترین زمان، نتایج آن را ارائه می‌‌دهد. سلام عبارت جست‌و‌جو شده را از موتورهایی مانند google ، bing ، ask ،blekko  ، yahoo ، yandex و zal سرچ کرده و بهترین و مربوط‌ترین جواب‌ها را نشان می‌دهد. این موتور جست‌وجو توسط متخصصین شرکت بیان تولید شده و از ویژگی‌های اختصاصی زبان فارسی بهره می‌برد، به طور مثال در جست‌و‌جوها، سایت‌های فارسی را بیشتر پیشنهاد می‌دهد و در صورت اشتباه لغتی در جست‌و‌جو، آن را تصحیح می‌کند. سلام هیچگونه تبلیغات و صفحات پاپ‌آپ مزاحم را نشان نمی‌دهد و با بلاک کردن آن‌ها، یه وبگردی لذت‌بخش را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد.

معرفی برترین موتور‌های جست‌و‌جو ایرانی

موتور جست‌وجوگر پارسی‌جو

آدرس: parsijoo.ir

پارسی‌جو آنقدر امکانات و ویژگی‌های متنوع دارد که آن را به سایتی بیش از یک موتور جست‌و‌جو تبدلی کرده است. تمامی نیازهای روزانه کاربران توسط پارسی‌جو برطرف می‌شود، این کار با سرویس‌ها و بخش‌های مختلف این سایت در صفحه نخست آن صورت می‌گیرد که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت. بخش خبری پارسی‌جو منتخبی از اخبار روز در تمامی بخش‌ها از جمله بین الملل و ورزشی را به نمایش می‌گذارد، در بخش سرویس‌ها به قسمت دانلود، آب‌و‌هوا، نقشه، بازار، شاخص و استخدام دسترسی خواهید داشت، کمی پایین‌تر نتایج زنده مهم‌ترین مسابقات فوتبال به صورت لحظه‌ای نشان داد می‌شود. همچنین در بخش قیمت‌ها نیز آخرین قیمت روز دلار، انواع ارز، سکه طلا و دیگر موارد نشان داده می‌شود. در کنار تمامی این قابلیت‌ها تاریخ روز، ساعت شرعی و دیگر موارد نیز وجود دارد که علاوه بر جست‌و‌جوی مطالب مورد نیاز شما، دیگر نیاز‌های کاربران نیز برطرف خواهد شد. یکی از ویژگی‌های اختصاصی پارسی‌جو افزونه مرورگر آن است که با نصب آن یک نوار ابزار سفارشی‌شده به مرورگر شما اضافه می‌شود، با این نوار ابزار تمامی امکانات از جمله جست‌و‌جوی سریع در هر موقعیت و زمانی به آسانی در دسترس شما قرار می‌گیرد.

معرفی برترین موتور‌های جست‌و‌جو ایرانی

 موتور جست‌وجوگر جس جو

آدرس: jasjoo.com

جس جو یکی از قدیمی‌ترین و کاربردی‌ترین موتور‌های جست‌و‌جو در ایران است. این موتور جست‌وجو مانند پارسی‌جو امکانات بسیار زیادی دارد که نمونه آن در سایت‌های مشابه کم‌نظیر است. با جس جو در کنار سرچ مطالب مورد علاقه می‌توانید از تمامی بخش‌ها و قابلیت‌های آن شامل مترجم فارسی، تاریخ روز و ساعت، تصاویر، فیلم‌ها، آرشیو اخبار و بخش مطالب کاربردی آن استفاده نمایید. مطالب کاربردی در پنج بخش کتابخانه، سرگرمی، امروز، سلامتی و خانواده تقسیم شده که هر کدام از آن‌ها شامل موارد بسیار جذاب و خواندنی می‌شود. مثلا یکی از قسمت‌های بخش سرگرمی، بازی آنلاین است که می‌تواند برای دقایقی کاربران را سرگرم کند. یا در بخش کتابخانه، خانواده و سلامت، مطالب مفید و گزیده از سراسر اینترنت وجود دارد که کاربران بر اساس علایق خود می‌توانند به هرکدام از این قست‌ها مراجعه کنند. در کنار این امکانات یکی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد موتور جست‌وجوگر جس جو، بخش تبدیل نوشتار فینگلیش به فارسی است، به این ترتیب زمانی که شما یک کلمه را به صورت فینگلیش در کادر جست‌و‌جو، سرچ می‌کنید، خود سایت آن را به فارسی تبدیل کرده و سایت‌های مرتبط را نشان می‌دهد.

گزارش از عبدالله مطیع

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۰۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۸:۲۱ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
واقعا وقتی تو فضای جستجوگر ملی میری متوجه میشی ک چقد دنیای ازاد قشنگه ،و این موتور ملی مثل یه قفسه اهنیهg
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۸:۲۱ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
واقعا وقتی تو فضای جستجوگر ملی میری متوجه میشی ک چقد دنیای ازاد قشنگه ،و این موتور ملی مثل یه قفسه اهنیهg
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۱۵:۱۵ ۲۳ تير ۱۴۰۱
هیچ کدام از موتور های جستجو باز نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۰۱ فروردين ۱۴۰۱
من از ذره بین استفاده میکنم زیاد پرسرعت نیست ولی امکانات خوبی داره و امنه و سرعتش قابل قبوله در حد معمولی
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۷:۵۸ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
وقتی که فقط برای یک لحظه سرور موتورهای جستجوگر بینگ و گوگل قطع می‌شوند همین موتورهای جستجوگر ایرانی برایم مثل یک موتور برق گازوئیلی کار می‌کنند تا مرا به ادامه‌ی دریافت نتیجه و افزایش علم و دانش برسانند. ز گهواره تا گور دانش بجوی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
کریم
۱۴:۳۰ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
با اینکه خیلی قوی نیست تو ایران فقط جستجوگر فارسجو www.farsjoo.com
Iran (Islamic Republic of)
مهدی یار
۲۰:۱۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
عجیبه اسم همه ی جستجوگرها رو بردید اما از جستجوگر فارسجو هیچی نگفتید
Iran (Islamic Republic of)
للری
۰۲:۲۵ ۲۵ دی ۱۴۰۰
موتور جستجوگر گردو خیلی خوب و امن هست.
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۱۲:۱۸ ۱۱ دی ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید
یوز که از رده خارج شد
جس جو هم که کلا کار نمیکنه
پارسی جو خوب بود ولی مثل یه بچه بی پدر و مادر شده که اصلا هیچ رسیدگی بهش نمیشه مطالبی که داخل بلاگ پارسی جو هست مربوط به 4 سال پیشه
الآن تقریبا میشه گفت از لحاظ کیفیت جست و جو ذره بین در رده اول قرار داره بین موتور جست و جو های ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
مانی جمالی
۱۹:۱۰ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
موتور جستجوی گردو رو پیشنهاد می کنم خیلی عالیه
Iran (Islamic Republic of)
پردیسان سیستم
۰۷:۲۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
واقعا خیلی ممنون که لیست موتورهای جستجوگر ایرانی رو معرفی کردین. اینجوری دیگه موقع اجرایی شدن این طرح آدم آواره نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
علی شاطری
۱۷:۲۰ ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
موتور جستجو پلکس هم ایرانیه هم از اینا خیلی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
توی همه این جستجو گرها کلمه بی بی سی را جستجو کردم هیچکدام هیچی چیزی پیدا نگرد فقط فارسی جو چند سایت را آورد.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۴۲ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
اینها همه یه api از گوگل گرفتن و همه نتایجشون هم قدیمیه. موتور جستجویی در کار نیست. وقتی اینترنت قطع باشه اینها هم قطعند.
موتور جستجو خودش باید بره تو سایتا سرچ کنه نه که از گوگل استفاده کنه سر ملتو و خودتونو با این چیزا کلاه نذارین
Iran (Islamic Republic of)
bad boy
۲۲:۳۶ ۰۷ خرداد ۱۴۰۱
1- گوگل چندین ساله که داره در این حوزه فعالیت می کنه و تا تونسته برای خودش اختصار ایجاد کرده و مسلما شما و پدرجدت به پای هم نمیرسین!
2- تمام این مرورگر ها توسط گروه هایی کوچیک ساخته شده،برای مثال مرورگر گردو فقط با 4 نفر داره فعالیت میکنه و سرمایه انبوهی می خواد تا بتونی خودت از صفر همه چیز رو بسازی
3-اکثر مرورگر های دنیا به جز مرورگر مایکروسافت و بخشی از فایر فاکس از گوگل سرچشمه می گیرند
4-خودمون باید از چند تا جوون ایرانی حمایت کنیم تا انگیزه ای برای تلاش داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
همه ی پیام ها با یه آی پی ثبت شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
تنهامرورگرایرانی نداریم ،جایگزینهای خوبی برای ایمیل ،جیمیل ،اینستاکرام وغیره داریم
چاپار ،النون میهن میل بجای ایمیل وجیمیل
هورسا بجای اینستاگرام
گپ وروبیکا
کافیست امتحان وحمایت کنید!
اگرامنیت وحفظ اطلاعات وحریم خصوصیتون درفضای مجازی براتون مهمه ازتولیدات نرم افزاری کشورخودتون حمایت کنید
ضررکه نمیکنید هیچ،کشورتون رو درپیشرفتش یاری میکنید
Netherlands
امین
۰۱:۴۶ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
سلام فقط شما یکی لازم بود بجای حد اقل 30 میلیون نفر ادم بالغ دیگه بشینی و سلیقه ای تصمیم بگیری. اگر راست میگید اینترنتارو یک طرفه قغط نکنید مردم به اختیارشون اینکارو کنن هرکسی صلاح خودشو بهتر میدونه. یاعلی
Germany
ایران آزاد
۰۱:۰۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
جای کسی حرف نزد که پیشنهاد داد، چرا عصبی میشی!
Iran (Islamic Republic of)
متین
۲۳:۵۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
انصافا خودت از حرفی ک زدی خندت نمیگیره؟
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ ۰۹ فروردين ۱۴۰۰
همه ش خوبه اما با اینترنت داخلی باز نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
تاماحمایت نکنیم هیچ پیشرفتی نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۸:۱۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
با اینترنت داخلی چیزیو پیدا نمیکنن که...اگر بسته اینترنت داخلی داشته باشین همش میگه چیزی یافت نشد. اینا دیگه چه جستجوگرایی هستن...
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی احمدی
۰۲:۳۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
سلام و جس‌جو هیچ نتیجه‌ای نمیارن و پارسی جو نتایج قدیمی می‌آره.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۵:۰۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
پارسی جو مرورگر خوبی بود و طراحی قشنگی داره.نمیشه توقع داشت به این زودی مثل گوگلی بشن که سالهاست داره استفاده میشه و نواقصش برطرف شده.
Iran (Islamic Republic of)
میری
۰۴:۰۳ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
یه تست کردم خیلی افتضاح بودن حقیقتا اعصاب ادمو خراب میکنه اینقدر ضعیفند توی نتایج یابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
پارسیک موتور جستجوی بهتری باز از بقیه ولی بازم یک پنجم گوگل نمیشن گوگل خخیلی قویه جستچوگرش جهانیه سایتش
Iran (Islamic Republic of)
سیمبا
۱۴:۱۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
مگه الکیه موتور جستجوگر راه بندازین اونم چی ۸۰ هزار کارمند میخاد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی رحیمی
۰۹:۵۹ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
این موتو جست و جوی ایرانی عالیه
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۴:۵۰ ۲۶ دی ۱۳۹۹
سلام
بنظرم پارسی جو از بین اینا بهتره و مستقل از هر موتور جستوجوی خارجی دیگه ای هست
ولی پارسی جو بسیاری از سایت ها رو نمیاره و همینطوری ولش کردن اصلا نه پیامی نه بروزرسانی نه در بازار یا هرجایی هیچ کجا اصلا کلا برنامه رو ول کردن رفتن.
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۱:۰۰ ۲۶ دی ۱۳۹۹
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
Zeinab
۰۱:۳۱ ۲۳ دی ۱۳۹۹
سلام خدمت همه ی شما عزیزان واقعا اجرتون با خدا باشد و خسته نباسید من از موتور جستجوی پارسی جو استفاده کردم و واقعا هم خیلی خوب بود و کارم رو راه انداخت و به طریقی میتونم بگم از گوگل بهتره و همینطور سرعتش حالا دیگه برای بعضیا کار نمیکنه نقض و مشکل داره حتما گوشیتون کلا مشکل داره واقعا خسته نباسید خیلی ممنون ولی برای بهت و بهتر شدنش تلاش کنید☺
Iran (Islamic Republic of)
تکتاز
۰۴:۱۴ ۰۵ فروردين ۱۴۰۰
معلومه پس تازه مامان و بابات اجازه دادند پای کامپیوتر بنشینی یا تازه کامپیوتر خردیدی والا هیچ وقت این حرف رو نمیزدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
سلام
پارسی جو عالیه
هم سریعه هم مستقل از گوگل و ... است و هم ظاهر زیبایی داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
باورم نمیشه میگین گوگل رقیب پیدا کرده. با احترام ب موترای جستجوی ایرانی و تقدیر از پیشرفتشون
Iran (Islamic Republic of)
Alihes
۱۷:۱۴ ۲۵ تير ۱۳۹۹
هشدار نا ایمن
به هیچ عنوان از گذرواژه استفاده نکنید
رو مثلث کنار لینک بزنید این هشدار میاد
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۹:۰۱ ۰۴ آذر ۱۳۹۸
سلام و جس جو که اصلا بالا نمیاد
پارسی جو بهتره جای پیشرفت زیادی داره
بجز پارسی جو هیچی کار نمیکنه حتی یوز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
تو این چند روز پارسی جو یه مقداری بهتر شده و می تونه حداقل سایت های داخلی را پیدا کنه، اگرچه این نیاز ما را رفع نمیکنه. اما اون دوتای دیگه همچنان غیر کاربردین....پس از پارسی جو بخاطر تغییراتی که تو این چند روز ایجاد کرد (اگرچه اصلا کافی نیست) تشکر می کنیم. امیدوارم قدرت جستجوش بهتر هم بشه.
Iran (Islamic Republic of)
rasool
۰۸:۱۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
آخه من دانشجو تو این وضعیت قطعی اینترنت چیکار کنم که باید تا آخر آذر ماه پایان نامه تحویل بدم و به سایت های جستجوگر نیاز دارم؟ آخه ما به کی بگیم؟ کو گوش شنوا؟ آهای کسی هست صدامو بشنوه!!!!؟...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
من دانشجوی حقوقم یه چیزی سرچ کردم بعد چندین بار تلاش بالاخره موفق شد جستوجو کنه
هیچکدوم از نتایج ربطی به چیزی ک من سرچ کردم نداشت
نتایج 1 تا 10 هم در مورد اسرائیل و امریکا بود :| ینی سایت های تخصصی حقوق رو ول کرده ببین چی برا من سرچ میکنه. گوگل کاربر رو میشناسه از علایق و سلایق و حتی جهت فکریش خبر داره حتی منظورتو بهتر از خودت میدونه
Yooz. Ir
Parsijoo. Ir
اینا حتی مصداق لنگه کفشی که در بیابان نعمت بود هم نیستن
Iran (Islamic Republic of)
شیوا
۱۷:۵۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
من این پست مربوط به موتور های جستجوی ایرانی رو دیدم ..الان چیکار کنم؟هیچکدوم برای من نمیارن چرا پس؟ سلام هم در مرحله ازمایشی بود .. ماهایی که دانش اموز یا دانشجو هستیم و همیشه به موتور جستجو نیاز داریم باید چیکار کنیم؟ من کوچک ترین سوالی رو داشته باشم یه سرچ توی گوگل میزدم سریع میتونستم پیدا کنم ..الان عصر ، عصر ارتباطاته چرا مارو میخواین به کشوری مثل کره شمالی تبدیل کنین؟
Iran (Islamic Republic of)
روزبه
۱۶:۴۴ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
این مثال شما مثل پدر و مادریه که بگه بچه های بقیه بهترن ، بچه ما مثل اونا نیست پس بندازیمشون دور
هیچ چیزی مفت بدست نمیاد
باید کار کرد کار عزیز
کره شمالی کجاش مشکل داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
فقط با مرورگر firefox کار میکنن الان با Google Chrome جستجوش غیر فعاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
من با فایرفاکسم برا منم کار نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
فعلا از همه بهتر پارسی جوئه من الان زدم خوب بود دیگه مثل قبل نیست انگار امروز ارتقاش دادن سایتایی که میخواستم بالا اوورد البته یکم گیر داره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۴۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اين دو بازی نه سیاسی هستند نه شبکه ی اجتماعی لطفأ وصلشون کنید به سرورشون Clash of clans, Boom Beach
Iran (Islamic Republic of)
آرمین
۱۰:۳۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
یوز که کلا بالا نمیاد، پارسی جو هم تو نتایج ۵ سال قبل ویکی پدیا سرچ میکنه که خب بعد ویکی پدیا هم نمیشه باز کرد! جس جو هم که هر کلمه ای از جمله مثلا "ایران" رو که سرچ کردم میگه هیچ نتیجه ای یافت نشد، نمیدونم واقعا چی داخلش سرچ کنم که نتیجه پیدا کنه
Iran (Islamic Republic of)
yas__sib
۰۱:۵۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اللهم عجل لولیک الفرج ، فقط امام زمان حریفتون میشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۴۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
حالا اینترنت رو قطع کردین درست ،به اینکه فقط صورت مسئله پاک شده کاری ندارم ولی حداقل کیفیت و سرعت برنامه های داخلی رو بالا میبردین بعد به این مرحله میرسیدین انگار یه سری از تصمیمات واقعا یه تامل و اندیشه کافی پشتش نیست
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۴۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
حالا اینترنت رو قطع کردین درست ،به اینکه فقط صورت مسئله پاک شده کاری ندارم ولی حداقل کیفیت و سرعت برنامه های داخلی رو بالا میبردین بعد به این مرحله میرسیدین انگار یه سری از تصمیمات واقعا یه تامل و اندیشه کافی پشتش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
حتی نمیشه بازی انلاین کرد
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۳:۱۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
فقط:
parsijoo.ir
و
yooz.ir
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۵۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
پنج میلیارد خرج موتور جستجوری یوز کردن که از api گوگل استفاده میکنه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
خخخ، معلوم از پس قیمت یه رب گوجه هم بر نمایید میخوایین موتور جستجو هم درست کنید .
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۲:۰۴ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
دوست عزیز این موتور های جست و جوی ایرانی کارشون اینه که به جایی که ماخودمون بریم تو موتور های جست و جوی واقعی مثل گوگل و یاهو و .... کلید واژمونو سرچ کنیم اینا میرن برامون تو اونا سرچ میکنن و مثلا بهترین نتایج اونارو به ما نشون میدن فقط یه واسطه هستن نه موتور جست وجو بره همینم هست که الان درشرایطی که اینترنت کشور ارتباطش با سرور های خاجی قطع شده اینا دیگه کار نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
سلام که خطای 502 میده اون دوتای دیگه هم قابلیت یافتن حتی یک نتیجه برای کلمات ساده ای مثل "دیوار" را ندارند. این موتورها کارهای ساده آدم را راه نمی ندازن چه برسه به کارهای علمی و تحقیقاتی....
ما بخاطر امنیت کشور و مردم تحمل می کنیم اما حداقل یه ذره بهشون فشار بیارید یه تکونی به محصولات بی کیفیتشون بدن. این مرورگرها سالهاست که راه اندازی شدند اما ذره ای...حتی ذره ای بعنوان مرورگر کاربردی نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۳۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
سلام خیلی متاسفم برای موتور جستجو پارسی جو. یک اصطلاح اداری رو سرچ کردم میخاستم معنی شو بدونم نوشته این یعنی زخم معده و درد معده خوبه حالا ننوشت ...معده . این یعنی چی . یه جوری تبلیغ نکنین که بقیه هم پشیمون بشن .لطفا بیشتر دقت کنید در نوشتن نرم افزاراتون.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۱:۰۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
پارسی جو که فقط خزعبلات بالا میاره گاز LPG سرچ کنید ببینید چقدر چرت است این موتور، قراداد با ویکی داره فقط. این‌ها فقط یک پوسته هستن که نتایج گوگل رو نشون میدادن الان که بسته است نمیتونن نشون بدن
Iran (Islamic Republic of)
عبدالرضا فرهادی الاشتی
۲۱:۰۴ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
به قران هیچ کدوم به درد نیمخوره من 100تا چیز توی پارسی جو سلام و... نوشتم هیچ کدوم چیزی که میخواستم به من ندادن هر سایتی باز کردم قیلتر بودش حتی ویکی پدیا
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۲۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
سلام خیلی متاسفم برای موتور جستجو پارسی جو. یک اصطلاح اداری رو سرچ کردم میخاستم معنی شو بدونم نوشته این یعنی زخم معده و درد معده . این یعنی چی . یه جوری تبلیغ نکنین که بقیه هم پشیمون بشن .لطفا بیشتر دقت کنید در نوشتن نرم افزاراتون.
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۲۰:۰۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
بنده خدا، این موتورهای جستجو که معرفی کردین خودشون کار نمیکنن. دلشون خوشه موتور جستجو دارن.
Iran (Islamic Republic of)
kami nami
۱۹:۵۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
یعنی اینا برتریناشون هستند دیگه ببین اونای دیگه چی هستند. اینا موتور جستجو نیستند همه اشون میرن از گوگل نتایج رو می گیرن و حالا که گوگلی در کار نیست این وضعشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
اینترنت رو وصل کنید
Iran (Islamic Republic of)
داش مُری
۰۵:۵۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
ببخشید اشتباهی دستم خورد به منفی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
طبق گفته خودشون که یک ریال از این پول هم به جیب دولت نمیره و تمام درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین بین شصت میلیون ایرانی تقسیم میشه
باید به هر نفری ۵۰۰هزار تومان برسه نه این که هر خانواده ای حداکثر200هزار تومان
سی هزار میلیارد رو تقسیم بر شصت میلیون نفر بکنید متوجه می‌شوید
Iran (Islamic Republic of)
نوید
۰۴:۱۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
سی هزار میلیاد دقیقا میشه چقد؟!
Iran (Islamic Republic of)
داش مُری
۰۶:۱۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
دوست عزیز اونیکه شما حساب کردی خالص درآمد دولته از هر نفر
اون چیزی هم که اونا تعیین کردن به هر نفر بدن سهم ماست از نظر اونا به ازای هر نفر
بقیش مالیات و پول چایی و انعام پرسنل دولت اینا کم شده
انتظار که نداری درآمد خالص رو به ما بدن بالاخره پرسنل دولت هم زن و بچه تو خارج دارن قسط پورش آقا زاده دارن
اونام خرج دارن بدبختا
Iran (Islamic Republic of)
hh
۱۳:۴۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
عزیز من اینا درامد خالص داخلیه که میگن ببین درامد خالص صادراتی از نفت و گازو و................................
.............................. چقد میشه بعد بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
ما غرامت اینترنتمون رو میخواییم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
هیچکدام به درد نمی خوره. اولی صفحه ویکی نشون میده بجای وب
دومی هم که تعطیل کنه سنگینتره.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۴۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
اگر این موتورهای به اصطلاح جستجوگر درست کار می کردند ،که خودتون توی منوی سرچینگ از گوگل استفاده نمی کردین ،واقعاً متآسفم براتون...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
خوبه عالی
Iran (Islamic Republic of)
خخخخ
۱۶:۱۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
همین هارو هم که بستن خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
Duckduckgo و start page موتور های جستجویی که به حریم خصوصی کاربران اهمیت می دهند رو آزاد کنید!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
تو این سیستم بابام نشسته هر چی سرچ کنی میگه نمیشه ، زشته و .... جلو چشت و بگیر. این موتور سرچ ها در حدی نیستند که کار علمی یا اقتصادی بتوان در آنها انجام داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
هیچکدام از موتورهای جستجوگر کار نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۱۲:۴۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
لطفا در این شرایط سامانه داخلی معرفی کنید که اگر کسی کار ضروری خصوصا مقاله های اینترنتی علمی از سایت هایی مثل sciencedirect و ... داشتند، بتوانند ضروری تهیه کنند.
به دانشجویان هم مهلت دفاع و ... داده بشود.
قبول دارم شرایط شبیه زمان جنگ با غلظت کمتر و تاثیر بدتر شده ...
بدی جنگ نرم این است که تیر می خوری ولی متوجه نمیشی...
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۱۲:۴۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
لطفا در این شرایط سامانه داخلی معرفی کنید که اگر کسی کار ضروری خصوصا مقاله های اینترنتی علمی از سایت هایی مثل sciencedirect و ... داشتند، بتوانند ضروری تهیه کنند.
به دانشجویان هم مهلت دفاع و ... داده بشود.
قبول دارم شرایط شبیه زمان جنگ با غلظت کمتر و تاثیر بدتر شده ...
بدی جنگ نرم این است که تیر می خوری ولی متوجه نمیشی...
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۱۲:۳۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
به نظرم کار شما کاملا درست بود که معرفی کردین کار مردم راه بیفته
خود من از منو جستجوی سایت yjc موتور جستجو سرچ کردم و به این صفحه رسیدم.
چون باید برای پدرم که بازنشسته هستند در سایت بازنشستگی و تامین اجتماعی ثبت نام و ... انجام میدادم.
الان هم واقعا لنگ sciencedirect و springer و ... هستم.
اما از آن دوستان که میگویند وصل کنید؛ راضی هستید آزمایشگاه طبی، کارگاه مردم و ... با خاک یکسان بشود و شما اینترنت داشته باشید؟؟؟
ایمیل چاپار چرا باز نمیشه؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد قدمی
۱۱:۴۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
جالب اینجاست که هر سه تا سایت کار نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۱۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
اصلا کارایی نداره،بهتره که نباشه.
با این شرایط حالا حالاها باید از گوگل استفاده بکنین .
Iran (Islamic Republic of)
سیروس
۱۰:۴۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
حاجی گرفتی ما رو؟!
Iran (Islamic Republic of)
بنزین زن
۱۰:۲۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
من نوشتم لیست سایتهای ایرانی توی جس جو و پارسی جو میدونی چی بهم میگه ههه؟؟؟ میگه نتیجه ای یافت نشد جمله تونو ساده تر بنویسید یا از کلمات ترکیبی استفاده نکنید . بعد سایت ایرانی نوشتم بازم همونو گفت بعدش نوشتم سایت!!!! خخخخخ میگه جمله نامفهومی رو سرچ میکنی
Iran (Islamic Republic of)
mhmmd
۱۵:۲۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
در اصل اینا هیچ کدوم موتور جستجو نیست فقط هر مطلبی که تایپ میکنی تو گوگل یا جستجوگر های خارجی دیگه سرچ میکنه و نتیجه رو با قالب خودش نمایش میده وقتی نت جهانی قطعه پس اینام کار نمیکنن و نتیجه ای نمایش نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۰۳:۳۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
خخخخخ... باحال گفتی... دقیقا منم هر چی زدم هیچی نشون نداد.. فقط ویکی رو میتونه نشون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
سلام خیلی از دانشجویان و محققان نیاز به سایت های ساینس دایرکت و الزویر و یو آی پتنت دارند متاسفانه وصل نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۱۰:۱۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
من خودم دانشجو هستم، نیاز به اسکوپوس، گوگل اسکولار، الزویر... دارم. تورو خدا بسه دیگه، از کار و زندگی افتادیم، چرا ما رو درک نمیکنید
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۰:۱۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
دوستان عزیزی ک میگن آخیش اینترنت قطع شد راحت شدیم.. برادر من! مگ از خودت اراده نداری انگشتتو رو داده نزنی و فعال نکنی...؟ ملت کار و زندگی دارن مثل شما تفننی باهاش برخورد نمیکن ک...
خیلی زشته مردمو به خواهش وا داشتین واسه حق مسلم خودشون، مردمی ک کرامت و عزتشون حرف میزنین، همیشه با خاک یکی میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
سلام یعنی چی اینکارا واسه چی اینترنت رو قطع کردید ؟؟؟چی به شما میرسه.این گوگلی که خودتون راش انداختید اصلا کار نمیکنه ،خواهشا رسیدگی کنید ماها چیکار کنیم که درس و کارامون با اینترنت هستش..اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت رو ازاد کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
تو این درسا هنوز بهتون یاد ندادن که این گوگل رو اینا راه ننداختن!؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
همه بریم کتابخونه خیلی صفا داره...وای فای سرطان زاست خوشحالم اگر همیشه نت ها قطع باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
انصافا خودتون تست کردین اینارو؟؟؟؟ خسته نمیشین خودتون؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
الآن وقت تبلیغ موتور جستجوگر ایرانی نبود زیرا دقیقا تأثیر عکس داره. اینترنت قطعه و نتایج اندکی میاد و مردم فکر میکنند ضعف از مرورگرشونه. خواهشا جمع کنید این تبلیغاتو.
Iran (Islamic Republic of)
یک کسی
۰۰:۴۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
سلام دانلود که کلا قطعه جس جو و پارسی جو هم سرچ می کنی هیچ چیزی نمیارن اون ها هم قطعن فقط یک یوز می مونه که اون شاید بیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اینترنت اینترنت آزاد باید گردد :/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
دوستان باشگاه خبرنگاران جوان بی زحمت یک چیزی رو ک معرفی میکنید خودتون یک تست کنید اینا همشون ب خود گوگل وصلند گوگل ک کار نکمینه اینا بیشتریشون تعطیل میشن. اینم نشد که موتور جستجو وقتی نمیتونه ی سرچ کنه ) :-
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
البته که مردم حق دارند اعراض کنند، این اخرین چیزیست که برای ما باقی مانده اما کاشکی به جای این همه اعتراض حداقل در انتخابات بعدی کمی بیشتر تفکر و تعقل داشته باشیم. یادمان نرود تمام بازیگران و ورزشکارانی که از اقای روحانی حمایت کردند، یادمان نرود که مردم در خیابانها تا صبح زدند و رقصیدند که روحانی رای آورده و دلار میشود هزار تومان. حداقل یک بار هم که شده از این سوراخ برای چندمین بار گذیده نشویم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
البته عده ای خاص زدن ورقیصیدند و حالا از برکات اون رفتارها و برخوردهاشون دارند به نحو احسن بهره می برند و کل کشور رو بخاطر این تفکر پوچشان گرفتار کردند.
عفونت که وارد بدن شد اگه درمان نشه کل بدن رو گرفتار میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
بسیار مزخرف .هر چی سرچ میکنی پیدا نمیکنه.ترجمه سلام. را نمیتونه پیدا کنه.در کل اصلا قابل استفاده نیستند
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۲۲:۱۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
سلام . خود سایت باشگاه جوان قسمت جستجو از گوگل استفاده میکنه که الان با قطع شدن اینترنت قابل استفاده نیست. حداقل مثل سایت های دیگه جستجو داخل سایت داشته باشین.
هیچ کدوم از این موتور های جستجو ایرانی هم الان جواب نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۰۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
عجب استراتژی جالبی : کاری‌ کردن مردم بنزین رو فراموش کنن و برا اینترنت التماس کنن

عاغا وصلش کنید من چندتا زیر نویس دانلود کنم بعد ببندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
احسنت ای گل گفتی، بازی سیاست ذهن مردم بازی دادن ب سمتی ک...
Iran (Islamic Republic of)
Hoseyn
۲۱:۳۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
موتورهای ایرانی چون از موتورهای خارجی تغذیه می کنند الان که اینترنت قطع شده در جستجو مشکل دارند مثلا من از پارسی جو استفاده میکنم ، در جستجوتمامی گزینه های داخلی مانند سایت های خبری و غیره مشکلی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
آفرین واقعا آفرین :)
وقتی میام تو سایتای ایرانی، حس پوچی بهم دست میده
Iran (Islamic Republic of)
سهیلا
۲۱:۱۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
هر چیزی که سرچ میکنم چیزایه نا مربوط میاد. یه چیزی معرفی کنید که کارایی داشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
سهیلا
۲۱:۱۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
من الان نیاز دارم به سایت دانلود پی دی اف کتاب هایه درسی مدرسه پایه دهم ریاضی دسترسی داشته باشم تو پارسی جو هم زدم هیچی نیومد الان تکلیف من چیه؟ چرا اگه قطع میکنین ارتباط بین المللی رو حداقل جایگزینی براش ندارین؟ این موتور هایه جستوجوی ایرانی یا کار نمیکنن یا اصلا هیچیزیو نشون نمیدن اخه کتاب درسی دیگه چیه که نشون نمیدن حداقل یه سایتی معرفی کنید که هم باز بشه هم کار من راه بیوفته.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۸:۴۴ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
www.soft98.ir
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
http://chap.sch.ir
Iran (Islamic Republic of)
Salam
۲۰:۱۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
سلام موتور جستجوی ایرانی معرفی کنید که ارور نده !!!!!!
اینا همش ارور میدن !!!
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۲۰:۰۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
سلام . خود سایت باشگاه جوان قسمت جستجو از گوگل استفاده میکنه که الان با قطع شدن اینترنت قابل استفاده نیست. حداقل مثل سایت های دیگه جستجو داخل سایت داشته باشین.
هیچ کدوم از این موتور های جستجو ایرانی هم الان جواب نمیدن
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۲۰:۰۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸

در منو پایین سایت، بخش جستجو (کنار آرشیو) وجود داره که در داخل خود سایت مطالب مورد نظر را سرچ می‌کند. از آن استفاده کنید

Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
هیچکدومشون بدرد نمیخوره
یک کلمه فارسی که گوگل ده ها مطلب براش میاره اینا پیدا نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
کیارش
۱۹:۵۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
کسی میدونم کی اینترنتارو باز میکنن
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۰۰:۳۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
گفتن پس فردا من از یک منبع معتبر کشف کردم
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۹:۳۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
فقط اینو بگم که سرچ کردم "فیلم" نوشت "نتیجه ای یافت نشد"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
ای دنیااااا
حالا کجا بریم
کجا رامون میدن که بریم
باید وب رو بذاریم کنار و فلافلی سرکوچه بزنیم
خدا نگذره..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
O.o امکاناتی بیشتر از گوگل؟!!!!!!!!!!!!!!!!! o.O تو رو خدااااااا :o
آقا اینا به جز ویکیپدیا جای دیگه ای رو نمیتونن بگردن که اونم باز نمیکنه چی میگی داداش؟!!!!!!! :o
Iran (Islamic Republic of)
Mehrsa
۱۷:۵۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
خطای ۵۰۲ در ارتباط با سرور
متأسفانه در اجرای درخواست شما خطایی رخ داده است.
در حال حاضر سلام در مرحله آزمایشی اولیه است و ما هنوز در حال بهبود فرایندها و تکمیل امکانات هستیم. شما می توانید در آینده دوباره تلاش کنید . :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
من که دانشجو هستم و میخوام دوتا کلمه علمی رو جستوجو کنم چکار باید بکنم ؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
استاد
۱۸:۳۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
از elmnet.ir استفاده کنید
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۲۰:۱۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
استاد پولش رو شما می‌خوای بدی؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۴۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
این سایتا که همگی مثل سایت های راه انداری شده توسط بچه دبیرستانی ها که تو تعطیلی تابستون ایجاد کردن می مونه و بعد از رفتن به مدرسه ول کردن کار کردن روشون رو......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
سلام
پرا چیزی را تبلیغ میکنید که حتی کار کردن با آن برای مردم به دلیل اتلاف وقت، بد ترین ضرر است. این موتور هایی که معرفی می کنید نه تنها کاربردی ندارد بلکه توهین به افرادی که به آنها پیشنهاد میکنید.
۱۲۳
آخرین اخبار