بالابردن قیمت کالا و خدمات به بهانه افزایش قیمت بنزین پذیرفتنی نیست

رئیس بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: بالابردن قیمت کالا و خدمات به بهانه افزایش قیمت بنزین پذیرفتنی نیست.

بالابردن قیمت کالا و خدمات به بهانه افزایش قیمت بنزین پذیرفتنی نیستبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردارزاده رئیس بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان با اینکه بالابردن قیمت کالا و خدمات به بهانه افزایش قیمت بنزین پذیرفتنی نیست گفت:گشت‌های بازرسی در دو شیفت کاری با کمک بازاریان اصناف بازار را رصد و با متخلفین برخورد قانونی می‌کنند.

سردارزاده رئیس بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: کالا و خدمات در کشور با ناوگان حمل و نقل گازوئیلی جابجا می‌شود و قیمت گازوئیل هم تغییری نداشته و ثابت است

سردارزاده افزود: گشت‌های بازرسی این سازمان در دوشیفت کاری با کمک سایر ارگانها، کار نظارت بر بازار را برعهده دارند ودر صورت بروز تخلف با آن برخورد می‌کنند.

او از مردم خواست در صورت مشاهده گران فروشی با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند.

رئیس بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: قیمت اقلام پرمصرف در سامانه ۱۲۴ وجود دارد و مردم می‌توانند قیمت کالاو خدمات بازار را با این سامانه تطبیق دهند.

سردارزاده با بیان اینکه از ابتدای امسال حدود ۷۰ هزار بازرسی در استان انجام شده است عنوان کرد: در همین راستا حدود ۳ هزار و ۵۰۰ پرونده برای متخلفین تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

انتهای پیام / م

گرانی بنزین به هیچ وجه قابل قبول نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.