مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

اعزام بیش از ۲ هزار مددجو به اردوی‌های زیارتی و آموزشی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اعزام دو هزار و ۶۵۵ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردو‌های زیارتی و آموزشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی به تأثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی در توانمندسازی فکری مددجویان اشاره کرد و افزود: اردو‌های زیارتی یک الگوسازی مناسب در تبیین ارزش‌های دینی و مذهبی و همچنین انقلاب اسلامی است.

الهی راد بابیان اینکه برگزاری اردو‌های آموزشی و سراسری نیز می‌تواند یکی از راه‌های آشنایی جوانان با دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران باشد، یادآور شد: اردو‌های زیارتی و آموزشی باهدف ایجاد فضای آموزشی و تربیتی برای زنان سرپرست خانوار، دانش آموزان، دانشجویان، نوعروسان، سالمندان و دختران در آستانه ازدواج برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه طی هفت‌ماهه امسال دو هزار و ۶۵۵ نفر از مددجویان تحت حمایت در این استان به اردو‌های زیارتی و آموزشی اعزام شدند، ادامه داد: از این تعداد هزار و ۸۳۹ نفر به اردو‌های زیارتی و فرهنگی و ۸۱۵ نفر نیز به اردو‌های تربیتی و آموزشی اعزام شدند.

او همچنین به برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت برای جامعه هدف تحت حمایت این نهاد اشاره کرد و ادامه داد: طی امسال نیز هزار نفر از مددجویان و جوانان تحت حمایت این نهاد از برنامه‌های اوقات فراغت این نهاد بهره‌مند شدند.

الهی راد بابیان اینکه محور برنامه‌های اوقات فراغت این نهاد در تابستان امسال در مناطق کم برخوردار و پوشش جوانان و نوجوانان این مناطق بود، ادامه داد: این برنامه‌ها درزمینهٔ‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و مهارت‌آموزی برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه این نهاد دارای چهار کانون دائمی در شهرستان‌های اسفراین، شیروان، بجنورد و فاروج است، گفت: علاوه بر این، در طول سال نیز چهار کانون موقت اوقات فراغت نیز در شهرستان‌های گرمه و جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان نیز دایر می‌شود.

انتهای پیام/د

اعزام بیش از ۲ هزار مددجو به اردوی‌های زیارتی و آموزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.