در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

شرکت‌های متخلف تجهیزات پزشکی به دستگاه قضا معرفی شدند

جهانپور گفت: چند شرکت در زمینه واردات تجهیزات پزشکی به دلیل ارائه نکردن اسناد مبنی بر ارز دریافتی به دستگاه قضا معرفی شدند.

جنیدی/ معرفی چند شرکت تجهیزات پزشکی به دستگاه قضا به دلیل ارائه نکردن اسناد هزینه کرد ارز‌های دریافتیکیانوش جهانپور مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به معرفی شرکت‌های متخلف در زمینه تجهیزات پزشکی به دستکاه قضا اظهار کرد: پس از بررسی‌های انجام شده و با توجه به پایان مهلت داده شده به شرکت‌ها جهت ارائه اسنادی مبنی بر وارد کردن تجهیزات پزشکی در قبال دریافت ارز اختصاص یافته با عدم ارائه اسناد، تخلف برخی از شرکت‌ها محرض شده است.
او ادامه داد: شرکت‌های متخلف معرفی شده به دستگاه قضا عموما در زمینه واردات تجهیزات پزشکی بوده که ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار یورو ارز دریافت کرده‌اند، اما اسنادی به وزارت بهداشت مبنی بر واردات یا خرید تجهیزات پزشکی اعلام نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: ترویج تغذیه با شیر مادر یکی از سیاست‌های مهم وزارت بهداشت است
مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: شرکت‌های تجهیزات پزشکی باید در قبال ارز دریافتی اسناد واردات تجهیزات پزشکی را به وزارت بهداشت اعلام کنند، زیرا باید معلوم شود که ارز اختصاص یافته در کجا هزینه شده است.
انتهای پیام/

آخرین جزئیات معرفی شرکت های متخلف تجهیزات پزشکی به دستگاه قضا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار