کشف کالای قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در ماکو

فرمانده انتظامی ماکو گفت: یک دستگاه خودرو سواری زانتیا با ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان شناسایی و توقیف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،سرهنگ حسین شهریار  فرمانده انتظامی ماکو افزود: ماموران انتظامی حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور ماکو - بازرگان به یک دستگاه سواری زانتیا مشکوک شدند و در بازرسی از آن، ۱۷۵کیلو پودر، هشت کیلوگرم سیم لباس عروس، ۵۰۰عدد قلم رنگ آمیزی و ۱۵۰ لیتر تینر رنگ که به طرز ماهرانه جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

او ادامه داد: در این رابطه یک متهم دستگیر و خودرو مورد استفاده نیز توقیف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه انتظامی آذربایجان‌غربی در سال جاری است.

ماکو یکی از شهرستان‌های شمالی آذربایجان‌غربی است که در مجاورت کشور‌های ترکیه و جمهوری‌آذربایجان قرار دارد؛ ۱۳۰ کیلومتر از مرز ایران با ترکیه و ۱۴۰ کیلومتر از مرز مشترکمان با جمهوری آذربایجان در محدوده این شهرستان واقع است.

انتهای پیام/م

کشف کالای قاچاق در ماکو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.