پیروانی: سال گذشته بودجه امسال هزینه شده است/ دعوت نشدن خلیل زاده به تیم ملی، فنی نیست

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی بازیکنان از سال‌های گذشته طلبکار هستند و بودجه فعلی تیم، پارسال هزینه شده است.

به گزارش، خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره دلیل لغو تمرین امروز سرخپوشان اظهار کرد: طبق برنامه در سرما و گرما و هر شرایطی که وجود داشت، تیم ما تمرینات خود را پیگیری می‌کند، اما طبق برنامه‌ای که سرمربی تیم ملی دارد، امروز روز استراحت ملی پوشان بود. برخی افراد، مانور‌های دیگری روی این موضوع داشتند و حرف از تمرین نکردن را به میان آوردند.

بودجه فعلی، پارسال هزینه شده است/ دعوت نشده خلیل زاده به تیم ملی، فنی نیست

کمترین دریافتی را بین دیگر تیم ها داریم

پیروانی ادامه داد: من باید از بازیکنان پرسپولیس تشکر کنم، بازیکنانی در تیم داریم که ۲ سال است از پرسپولیس طلبکار هستند. برخی دیگر از سال گذشته هنوز مطالباتی دارند. امسال نیز نسبت به تیم‌های دیگر کمترین دریافتی را داریم. فکر می‌کنم چیزی حدود ۱۰ تا ۱۲ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شده است. علاوه بر بازیکنان باید از مدیریت باشگاه نیز تشکر کنم. در این یکی- دو ساله مدام اتفاقی افتاده که همه طلبکار شدند.


بیشتر بخوانید: زمان سفر دروازه‌بان پرسپولیس به هنگ کنگ مشخص شد


بودجه فعلی، پارسال هزینه شده است

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره این ادعا که باشگاه سال گذشته درآمدزایی خوبی داشته است، گفت: بازیکنان هر روز گلایه می‌کنند که از سال گذشته طلب دارند. من دوباره می‌گویم که برخی از بازیکنان از ۲ سال گذشته هنوز طلب دارند. بخشی از سرمایه و بودجه‌ای که امسال به آن نیاز داشتیم، سال گذشته هزینه شده است. این‌ها اتفاقات خوبی نیست.

کینه داشتن نسبت به خلیل زاده، خوب نیست 

او در مورد دعوت نشدن شجاع خیل زاده به تیم ملی بیان کرد: من فکر می‌کنم دعوت نشدن شجاع به تیم ملی اصلا فنی نیست. این را به خاطر اینکه سرپرست فعلی پرسپولیس هستم، مطرح نمی‌کنم. این حرف را پیش از اینکه به پرسپولیس بیایم گفتم. خلیل زاده این اواخر ۷ یا ۸ قهرمانی را با پرسپولیس به دست آورده است. مگر می‌شود حتی در یک مرحله به اردوی تیم ملی دعوت نشود. فکر می‌کنم بعد از این همه مدت و مصاحبه‌هایی که قبلا انجام داده است، باید یک بزرگی از سوی دیگران صورت بگیرد. خلیل زاده قبلا یک مصاحبه‌ای را علیه سرمربی قبلی تیم ملی انجام داده است. حالا باید گذشت کرد چرا که شجاع به درد تیم ملی می‌خورد. شما نگاه کنید که ما برای اولین بار دعا می‌کردیم تیم ملی بازی را با نتیجه مساوی به پایان برساند. خواهش می‌کنم بهترین‌ها را دعوت کنیم و اینکه بخواهیم نسبت به یک بازیکن کینه داشته باشیم، اصلا خوب نیست.


بیشتر بخوانید: غایبان پرسپولیس برای دیدار با شاگردان تارتار


جدایی بشار از پرسپولیس را تکذیب می‌کنم

پیروانی در خصوص اخباری که پیرامون جدایی بشار رسن از تیم پرسپولیس در نیم فصل شنیده می‌شود، گفت: از هواداران می‌خواهم که اطلاعات را از باشگاه پیگیر باشند. از زمانی که به پرسپولیس آمدم ۲ یا ۳ بار مصاحبه کردم آن هم به خاطر تنش‌ها و حواشی به وجود آمده برای تیم بوده است. پس خبر‌های دقیق را از سایت باشگاه جویا باشیم و خودم نیز جوابگو هستم. بشار به خاطر شرایط موجود در عراق نتوانست به ایران بیاید. بشار سه شنبه هم به همراه تیم ملی عراق با بحرین بازی خواهد کرد. او با هماهنگی که با سرمربی تیم دارد، ۲ روز بیشتر در عراق می‌ماند و بعد از تمدید پاسپورتش به ایران باز می‌گردد.


بیشتر بخوانید: واکنش باشگاه پرسپولیس به فسخ قرارداد بشار رسن


شیری به خاطر جراحی پدرش در تمرین حاضر نشد

او درباره حضور نداشتن مهدی شیری در تمرین روز گذشته سرخپوشان بیان کرد: دیروز به خاطر جراحی که پدر مهدی شیری انجام داده بود، نتوانست به تمرین بیاید، اما گفتند که او به دلیل مالی حاضر به تمرین نشده است. شیری دیروز به مدیریت باشگاه زنگ زده و از ابراز علاقه اش برای تمدید قرارداد صحبت کرده است. پرسپولیس تیم بزرگی است و حاشیه‌های زیادی دارد. حواشی باید به گونه‌ای باشد که شخصی مثل من آن‌ها را تکذیب نکند. حاشیه‌ای که بلافاصله تکذیب شود، برای خود دوستان قشنگ نیست.   

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار