اردبیل، مشگین‌شهر، نمین و نیر به محدوده منطقه آزاد تجاری، صنعتی اردبیل اضافه شدند

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از تصویب لایحه دولت که در آن محدوده منطقه آزاد صنعتی، تجاری اردبیل شامل شهرستان‌های مشگین‌شهر، نمین، نیر و اردبیل نیز می‌شود، خبر داد.

اردبیل، مشگین‌شهر، نمین و نیر به محدوده منطقه آزاد تجاری، صنعتی اردبیل اضافه شدند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صدیف بدری، نماینده اردبیل، نیر،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی  گفت: در این لایحه همچنین محدوده منطقه آزاد در پارس‌آباد، بیله‌سوار ، اصلاندوز و گرمی مغان محفوظ است.

او افزود: کلیات لایحه دولت که شامل توسعه محدوده برخی مناطق آزاد دیگر نیز بود، با ۶۵ درصد آرای نمایندگان تصویب شد.

طرح ایجاد منطقه آزاد تجاری ، صنعتی اردبیل به همراه چند منطقه آزاد دیگر با ایراد شورای نگهبان همچنان در حال بررسی در مجلس بوده و هنوز  به مرحله اجرایی و قانونی نرسیده است. 

 بدری بیان‌کرد: منطقه آزاد تجاری، صنعتی به عنوان یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه استان اردبیل مطرح بوده و با ایجاد آن شاهد توسعه همه‌جانبه، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی استان خواهیم بود.

او افزود: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تا تصویب قطعی این منطقه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه آزاد تجاری ، صنعتی برای استان‌های مرزی و کمتر توسعه‌یافته به عنوان یک محرک قوی رشد و توسعه است و امیدواریم با تصویب قطعی این منطقه شاهد پیشرفت استان اردبیل باشیم.

انتهای پیام/ع

منطقه آزاد تجاری، صنعتی اردبیل منجر به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی می شود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار