نماینده ولی فقیه در امور حج خبر داد:

تعجیل ۹۰ دقیقه‌ای در انجام برخی پرواز‌های حج / امداد‌های غیبی سختی عملیات حج را کاهش داد

حجت الاسلام نواب گفت: در عملیات حج امسال نه تنها تأخیر نداشتیم بلکه بسیاری از پرواز‌ها با تعجیل ۹۰ دقیقه‌ای انجام شد.

تعجیل ۹۰ دقیقه‌ای در انجام پرواز‌های حج / امداد‌های غیبی سختی عملیات حج را کاهش دادبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران عملیات حج با بیان اینکه عملیات حج امسال در مقابل چشم‌های بهت‌زده دشمنان با موفقیت و سرافرازی برگزار شد، گفت: حج امسال در آغاز، حج سختی‌ها بود هم از نظر قیمت، هم از نظر حمل و نقل و پرواز‌های حج، هم از نظر گرما و مشکلاتی که کشور میزبان برای ناوگان حمل و نقلی ایران ایجاد کرد بود.

او افزود: ما امسال شاهد بودیم که امداد‌های غیبی به مدد دست اندرکاران عملیات حج رسید و امداد‌های الهی و غیبی باعث شد که عملیات حج امسال با موفقیت برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در امور حج افزود: ما شاهد آن بودیم که امسال نه تنها تأخیر در پرواز‌های حج وجود نداشت بلکه در بسیاری از استان‌ها تعجیل ۹۰ دقیقه‌ای در پرواز‌ها رخ داد و این یک رکورد بسیار بزرگی برای پرواز‌های حج بود.

حجت الاسلام نواب افزود: در بسیاری از مواقع شاهد آن هستیم که تأخیرات بسیار زیادی در پرواز‌های داخلی وجود دارد، اما در عملیات امسال تعجیل در پرواز‌ها یک رکورد و موفقیت بسیار بزرگی بود که شاهد آن بودیم.

او اظهار کرد: از تمامی دست اندرکاران حج تشکر می‌کنم و در بسیاری از مواقع خود مدیران پرواز‌ها اعلام می‌کردند که امداد‌های غیبی به کمک ما رسیده است.

نماینده ولی فقیه در امور حج اظهار کرد: بسیاری از پرواز‌های عادی در داخل کشور با تأخیر انجام می‌شد، اما ما در این پروازها تنها شاهد تأخیرات ۶ تا ۷ دقیقه‌ای بودیم.

حجت الاسلام نواب یادآور شد: باید از تمامی دست اندرکاران در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌ها و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر می‌کنیم.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار