روزانه ۴۳۰ هزار مترمکعب گاز CNG در کردستان مصرف می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: روزانه ۴۳۰ هزار متر مکعب گاز CNG در مناطق مختلف استان مصرف می‌شود.

روزانه ۴۳۰ هزار مترمکعب گاز CNG در کردستان مصرف می‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، عبدالله گیتی‌منش اظهار داشت: ۹۲ میلیون و ۹۰۹ هزار و ۶۸۱ مترمکعب گاز CNG در این استان طی هفت ما منتهی به مهر امسال مصرف شده که نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۹ درصد کاهش یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: ظرفیت توزیع روزانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار مترمکعب گاز CNG در روز در جایگاه‌های کردستان وجود دارد که تاکنون ۹۸ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت این استان استاندارد سازی شده است.

گیتی‌منش تعداد جایگاه‌های سی ان جی موجود در استان را ۵۲ مورد اعلام کرد و افزود: 75جایگاه فرآورده نفتی در استان کردستان به شهروندان خدمات می‌دهندو همچنین ۲ باب جایگاه CNG جدید در دست احداث است که ظرفیت توزیع این سوخت را افزایش می‌دهد.

او سیاست‌های این شرکت را تشویق صاحبان خودرو‌ها به سمت استفاده از سی ان جی اعلام کرد و گفت: CNG سوخت پاک و ارزانی است بنابراین مصرف این سوخت نسبت به دیگر فرآورده‌ها بسیار به صرفه‌تر است.

منبع : ایرنا

انتهای پیام/ج

۵۲ باب جایگاه سی ان جی در استان کردستان به شهروندان خدمات می‌دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.