صدور کارت ملی هوشمند برای ۸۵ درصد افراد بالای ۱۵ سال استان همدان

مدیر کل ثبت احوال استان همدان از صدور کارت ملی هوشمند برای ۸۵ درصد افراد بالای ۱۵ سال این استان خبر داد.

صدور کارت ملی هوشمند برای ۸۵ درصد افراد بالای ۱۵ سال استان همدانحسن زاده، مدیر کل ثبت احوال استان همدان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدانگفت: تاکنون برای ۸۵ درصد از مردم استان همدان کارت ملی هوشمند صادر شده است و  هم اکنون برای صدور کارت ملی افراد باقی مانده هیچ مشکلی نداریم.

 او با بیان اینکه کاغذ مخصوص این کارت‌های ملی هم اکنون تامین شده است افزود: افرادی که تاکنون موفق به دریافت این کارت‌های ملی هوشمند نشده اند می‌توانند به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و با تکمیل مدارک صاحب کارت ملی هوشمند شوند.

مدیر کل ثبت احوال استان همدان با بیان اینکه این کارت‌های ملی هوشمند علاوه بر کد مخصوص ملی هر نفر و اطلاعات و رمز کارت اعتباری نیازمند اثر انگشت هر فرد است افزود: در آینده اطلاعات بانکی و اعتباری هر فرد از طریق این کارت‌های ملی هوشمند انجام می‌شود.

حسن زاده با بیان اینکه تاکنون برای یک میلیون و ۲۱۴ هزار و ۹۱۱ نفر کارت ملی هوشمند صادر شده است افزود: نزدیک به ۲۴۰ هزار نفر تاکنون درخواست کارت ملی هوشمند نداده اند.

او ادامه داد: امیدواریم تا انتخابات پیش روی امسال تمام شهروندان بالای ۱۵ سال استان صاحب کارت هوشمند ملی شوند.

مدیر کل ثبت احوال استان همدان گفت: افرادی که تاکنون برای کارت ملی هوشمند اقدام کرده اند و به دستشان نرسیده می‌توانند با گرفتن کد#۶۰۹۰*۴* و عنوان شماره ملی و سریال شناسنامه وضعیت صدور کارت ملی خود را استعلام کنند.

 او بیان کرد: برخی از افراد که درخواست کارت ملی داده اند به خاطر اشتباه وارد کردن آدرس پستی و یا تغییر شماره تماسی که هنگام تکمیل مدارک داشته اند، هنوز کارت ملی هوشمند خود را دریافت نکرده اند و بیشتر این افراد کارت ملی آن‌ها در دفاتر پستی نگهداری می‌شود.

انتهای پیام/ا

همه واجدان شرایط کارت ملی هوشمند در استان همدان تا انتخابات صاحب کارت ملی هوشمند می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.