معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان:

تمام بانک‌ها به سیستم رمز دوم یکبار مصرف متصل هستند/ اول دی استفاده از رمز دوم پویا الزامی می‌شود

محرمیان از همکاری تمام بانک های کشور برای اجرای ارائه رمز پویا خبر داد.

تمام بانک‌ها به سیستم رمز دوم یکبار مصرف متصل هستند/ اول دی استفاده از رمز دوم پویا الزامی می‌شودمهران محرمیان، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در حاشیه پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران در پاسخ به سوال خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تمام بانک ها به سیستم عامل تولید رمز دوم یکبار مصرف متصل شده اند و هیچ جای نگرانی نیست؛ تنها مشکلی که هم اکنون در پی رفع آن هستیم تکمیل سامانه "هریم" برای تولید رمز دوم یکبار مصرف برای تلفن های همراه غیرهوشمند است. 

او ادامه داد: بانک مرکزی با مسئولیت پذیری برای افرادی که گوشی تلفن همراه هوشمند ندارند نیز در پی ایجاد سیستم عاملی است که رمز دوم پویا خود را به صورت پیامکی دریافت کنند.


بیشتر بخوانید: اخذ تصویر شناسنامه و کارت ملی از مشتریان بانک‌ها لغو شد


محرمیان به الزامی شدن دریافت رمز دوم پویا  از نیمه اول دی امسال خبر داد و گفت: تمام تلاشمان این است تا استفاده رمز دوم یکبار مصرف (پویا) به علت افزایش جرایم فیشینگ و کلاهبرداری های مجازی به تعویق نیفتاده و طبق دستور مقامات قضایی نهایت همکاری را برای جلوگیری از ایجاد تخلفات انجام دهیم.

انتهای پیام/

افزایش فیشینگ منجر به اجباری شدن رمز دوم یکبار مصرف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رحیم
۱۵:۱۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۹
میخوام شماره موبایل خودم را واسی کارت سپه بزارم تا رمز پویا فعال بشه
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۰:۳۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
من تا ی مدت پیش رمز یابم قشنگ کارر میکرد الان چن هفتس هرچی رمز میده میگ اشتباهه رمز پویا برام واجبه کله کارام با اونه مپ الان چیکا کنم
آخرین اخبار