امتناع از عرضه و دپو کالا غیر قانونی است/ با متخلفان برخورد جدی خواهد شد

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: با ابزار های قانونی با احتکار کالا دپو کالا و افزایش قیمت که دسترسی مردم به کالا را دشوار کند برخورد جدی خواهد شد.

امتناع از عرضه  و دپو کالا غیر قانونی است/ با متخلفان برخورد جدی خواهد شدبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: با ابزار های قانونی با احتکار کالا دپو کالا و افزایش قیمت که دسترسی مردم به کالا را دشوار کند برخورد جدی خواهد شد.

صادقی بیان کرد: طبق بخشنامه هایی که برای دادستانی های کل کشور ارسال شده هر گونه افزایش  قیمت غیر قانونی است و  هر صنف یا واحدی که اقدام به افزایش قیمت کند برخورد خواهد شد.

او افزود: گشت های نظارتی هم اکنون نیز در سطح بازار فعال خواهند شد و با کمک دستگاه های مربوطه از جمله صنعت و معدن تجارت تعزیرات قیمت کالاها را رصد  می کنند.

صادقی گفت: سازمان صنعت و معدن موجودی انبارها تحت رصد دارد و روزانه باید این موجودی بررسی شود و امتناع از عرضه کالا ها به هر نحوی غیر قانونی است و در صورت مشاهده برابر قانون با ان ها برخورد خواهد شد.


دادستان کرمانشاه گفت: با جدیت با هر گونه فساد مقابله می شود و عزم دستگاه قضایی در مقابله با فساد عزم جدی است .

او گفت: برای چابکی سیستم قضایی برای کاهش آمار ورود پرونده های خرد از کل ظرفیت های سازش  مینجیگری در دعاوی کم اهمیت  معتمدین  استفاده شود تا تمام پرونده های خرد به سمت  دستگاه قضایی سرازیر نشود و  بتوانیم به ماموریت های اصلی بپر دازیم.

 

انتهای پیام/ز

 

 

 

موجودی انبارها هر روز رصد می شود 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار